اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

گلایه های کم سابقه ماموستا قادری از عملکرد مدیران

گرانی،کم آبی و برق مهم ترین مشکلات مورد نظر امام جمعه پاوه

آوای سنت: ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه روز گذشته(جمعه ۱۲ شهریورماه) در سخنانی از نماز جمعه این شهر از عملکرد مسئولان این شهرستان به شدت انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار آوای سنت ماموستا قادری در این سخنان ضمن انتقاد از گرانی مضاعف قیمت کاالاها و اجناس در پاوه در مقایسه با شهرهای همجوار ،خواستار توجه مسئولان شهرستان به این مساله شد.

امام جمعه پاوه در ادامه افزود : ظاهراً جناب آقای آیت‌الله رئیسی به اهواز و سیستان و بلوچستان رفتند و الآن که بنده به اینجا آمدم در نماز جمعۀ زابل شرکت داشتند، خداوند تبارک‌وتعالی به ایشان توفیق خیر عطا فرماید.

مردم ما مثل اهواز و سیستان به مسئولین اعتراض نمی‌کنند و به همین دلیل است کسی درد ما را نمی‌شنود. اهوازی‌ها و سیستانی‌ها چون اعتراض کردند، رئیس‌جمهور محترم اول به آنجا رفتند؛ اما چون ما سکوت می‌کنیم کسی به ما کاری ندارد.

این عالم سنت در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکل کم آبی در پاوه افزود : بعد از ۱۰ سال انتظار بالاخره آب هانی‌کوان به پاوه رسید اما کارشناسان استان اعلام کردند صد در صد آلوده است و گفتند: فاضلاب شمشیر و خانقاه و گلال و نوریاب و پاوه در کنار چشمه هانی‌کوان گذر می‌کند و آب هانی­کوان را آلوده کرده است. بعد از فشار و خواهش و بخاطر نیاز مردم، کارشناسان گفتند: با کلرزنی تا قبل از شروع بارندگی آلودگی این آب قابل کنترل است و این کار را کردند.

گاهی اوقات بنده در منزل خودمان شیر آب را باز می‌کنم آب تارِ تار است وقتی سؤال می‌کنم می‌گویند علت تاری آن است کلرزنی کرده‌اند و کلر داخل آب است اما بعضی وقت روشنِ روشن است، پس معنایش این است آن روز آب کلرزنی نشده است. چه کسی بر کلرزنی آب پاوه نظارت می‌کند؟!!

آقای بالایی سرپرست محترم فرمانداری اعلام می‌کند آب کافی برای مردم وجود دارد اما رئیس ادارۀ آب و فاضلاب اعلام می‌کند؛ نخیر آب نداریم. معلوم نیست چه کسی مسئول است؟ شاید شما بفرمایید: ماموستا پس شما چه‌کاره هستید؟ عرض می کنم من هم مثل شما؛ در شبانه‌روز ۱۲ تا ۱۵ ساعت آب منزل ما قطع هست.

ماموستا قادری افزود : امام‌جمعه در جمهوری اسلامی کسی است هم مورد غضب مردم است چراکه می‌گویند: امام‌جمعه بلندگوی دولت و نظام است و هم نظام، سخن حق امام‌جمعه را قبول ندارد؛ دراین‌بین تنها امید من خدای بزرگ است.

مسئولان حرف‌ و تذکرات بنده را قبول نمی‌کنند؛ صداقت نیست و من هم خسته شده‌ام؛ استخاره کردم که از امامت جمعه کنار بکشم؛ اما نتیجه این بود که پشت رسول خدا (ص) را خالی نکنم؛ لذا ایستادم؛ ۴۲ سال است امام‌جمعه هستم چه‌کاری برای ما کرده‌اند؟ ۱۰ سال دیگر هم امام‌جمعه باشم چه‌کار می‌کنم؟ اما فعلاً هستم تا ببینیم چه می‌شود؟

مطلب بعدی؛  امروز دوستان پیامی داده‌اند که به شما عزیزان عرض کنیم وضع کرونا در شهر ما خوب نیست و مرتب دارد افراد زیادی را به کام مرگ می‌فرستد. و از بنده خواسته‌اند به شما عرض کنم حتماً واکسن بزنید؛ در پاوه استثنائا شرایط سنی را برای تزریق واکسن برداشته‌اند لذا بنده ضمن تشکر از شبکۀ بهداشت و درمان و پرستاران و بهیاران و پزشکان پاوه از همه شما درخواست می‌کنم خود را واکسینه کنید که به نفع شماست.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن