مجلس و نمایندگان

حسین‌زهی:تخصیص قطره‌چکانی اعتبارات باعث توقف پروژه‌های حوزه راه سیستان‌وبلوچستان شده است

ضرورت ورود وزارت نیرو برای رفع معضل خشکسالی در این استان

آوای سنت : عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس، با انتقاد از تخصیص قطره‌چکانی اعتبارات به پروژه‌های حوزه راه این استان، گفت: دولت در سفر عنقریب خود به این استان، توجه ویژه‌ای به فعالسازی پروژه‌های متوقف شده حوزه راه این منطقه داشته باشد.

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به مشکلاتی که در حوزه انتخابیه‌اش وجود دارد و در حال پیگیری برای رفع آنها است، گفت: متاسفانه مدت ۳ دهه است که این منطقه با معضل خشکسالی مواجه است که نیاز است وزارت نیرو به طور جدی برای رفع آن ورود پیدا کند.

نماینده مردم میرجاوه، خاش، نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تامین اعتبارات لازم از محل ماده ۵۶ برای آبرسانی به خاش از دیگر مواردی است که امیدواریم سازمان برنامه و بودجه و بانک‌های عامل برای تسریع این روند همکاری داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: پروژه دو بانده کردن جاده‌ خاش و سایر پروژه‌های مرتبط با حوزه راه به دلیل تخصیص قطره چکانی اعتبارات در حالی متوقف شدند که این حوزه انتخابیه فاقد بزرگراه و آزادراه است.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در اینجا ضمن تشکر از وزیر راه و شهرسازی برای آغاز عملیات اجرایی پروژه دو بانده‌سازی جاده خاش از دولت می‌خواهیم در سفر عن القریب خود به این استان، توجه ویژه‌ای به فعالسازی پروژه‌های متوقف شده حوزه راه این منطقه داشته باشد و با تخصیص صددرصدی اعتبارات تعیین شده برای این بخش مانع از توقف پروژه‌های عمرانی توسط پیمانکاران شوند

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن