مقالات و یادداشت ها

افغانستان را به حال خود بگذارید

حبیب الله مرجانی

آوای سنت : عجیب است نگاه غیرمنصفانه و زورگویانه استعمارگران و زورگویان در لباس آزادی و حقوق بشر و عجیب‌تر از آن است تفکر روشنفکران غرب‌زده و حریت‌خواهان دست‌نشانده؛ شگفت‌آور است، وقتی غربیان و لامذهبان و همجنس‌گرایان می‌خواهند در تثبیت نظریات و خواسته‌هایشان پافشاری کنند و بر بوق و کرنای رسانه‌ها بکوبند، کاملا آزاداند و همه خواسته هایشان قانونی و همه بی‌فرهنگی‌شان فرهنگ و برهنگی‌شان که میراث انسان‌های اولیه و قبل از نعمت لباس است، عین تمدن و پیشرفت نشان داده می‌شود …

و وقتی که لشکرکشی‌های فراقاره‌ای‌ آمریکا و دیگر دزدان مدرن و مستعمران قدرتمند عصر حاضر، آن هم برای تحمیل تفکرات و امیال خود و بهره‌برداری بلکه چپاول سرمایه‌های ملت‌های دیگر، تحسین و توجیه می‌شود ..

و وقتی لذت‌پرستان و بی‌خدایان و منکران حقایق مسلم و بدیهی در جهان، بزرگترین الگوها و نمونه‌های برتر بشر معرفی می‌شوند…

چرا اسلام‌خواهان افغانستان نتوانند در سرزمین خودشان تصمیم به اجرای احکام و تاسیس حکومت بر اساس تفکر و باورهای‌شان بگیرند؟ چرا این ملت در خاک میهن خود و بر سفره خدادادی کشورش وقتی داد عدالت بر اساس شریعت اسلام بزند متهم به استبداد و توحش و تجبر می‌شود؟
چه کسی این داوری جائرانه و ظالمانه را بنیاد نهاده است؟

چرا نمی‌گذارند مردم افغانستان بر اساس تفکر خویش زندگی کنند، حکومت داشته باشند و بر اساس آن با جهان ارتباط داشته‌ باشند؟

چرا تهمت ظلم بر پیشانی کسانی می‌خورد که میراث‌بر بزرگترین و عادلانه‌ترین حکومت و پیشرفته ترین تمدن تاریخ هستند و بنیان‌گذار عدالت و مساوات و حقوق بشر در جهان بوده‌اند؟

چرا اتهام خنده‌دار و انگ دروغین تروریسم به مسلمانان آزادی خواه و غیرتمند زده می‌شود و هر مسلمان سست عنصر و فرومایه‌ای که خودش و اعتقاداتش و قوم و سرزمینش را به پای اربابان غربی‌اش می‌ریزد، متمدن و معتدل و صلح طلب معرفی می‌شود؟

اگر ۵۰ کشور جهان، ناتو را تشکیل می دهند و با سواره‌نظام و پیاده‌نظام و تمام تسلیحات جنگی به افغانستان مسلمان لشکرکشی می‌کنند و توجیه غیرمنطقیِ مبارزه با تروریسم را یدک‌ می‌کشند، این دلواپسان دورنگ و این مصداقان واقعی “یک بام و دو هوا” چرا چشم بر جنایات حکومت ظالم چین علیه مسلمانان ترکستان شرقی و مظلومان اویغور بسته‌اند و زبان‌شان از کوچکترین اعتراضی به ددمنشان زورگوی میانمار که زنان و کودکان و پیران و جوانان را سلاخی می‌کنند و به آتش می‌کشند، لال است و دم برنمی‌آورند؟؟

افسوس و صد افسوس که گرگهای درنده، چوپان گله انسانیت شده‌اند و زورگویان ظالم و بی انصاف، بر مسند قضاوت نشسته‌اند و شهوت‌پرستان منفعت طلب، منادی اخلاق و پاکدامنی شده‌اند!..

افسوس و هزار افسوس که بال های دین را شکسته و دستهایش را از پشت بسته‌اند و دست دزدان و راهزنان و سیاستمداران دغل‌باز و صاحب نظران دین‌ستیز باز است!

و به‌قول سعدی علیه‌الرحمه:
این چه حرامزاده مردمانند، سگ را گشاده‌اند و سنگ را بسته!

آن دفاع دروغین‌تان از ملت‌ها در برابر تروریسم و ارهاب ارزانیِ خودتان و آن دموکراسیِ رسانه‌ای و و نقابداراتان مال خودتان. ما را با دین و شریعت و فرزندان غیرتمندمان تنها بگذارید.. و اگر شما قدمهای منحوستان را از سرزمینهای اسلامی‌مان بردارید و بروید و به ملت جذام‌خورده و از کرامت‌فروافتاده‌تان که نظام خانوادگی‌شان از هم گسیخته و هویت انسانی‌شان به پای حیوانات ریخته شده برسید و بساط فحشا و منکرات و شراب و فسادهای اخلاقی و فرزندان مجهول‌الهویه را از خیابانهای‌تان جمع کنید.. ما نخواستیم به فکر ما و آینده فرزندان‌مان باشید..

ما را به خیر تو امید نیست، شر مرسان.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن