مقالات و یادداشت ها

مسمومیت رسانه ای !

کتایون محمودی

آوای سنت : شیطنت تیتر نویسی بعضی رسانه ها ، برای ایجاد شکاف بین اهل سنت بر سر رای دادن یا ندادن ، شروع شده ؛ که هوشیارانه باید رصد شود .

” پشت پرده رای دادن اهل سنت به رییسی فاش شد ” تحریک و تهییج و معما گونگی تیتر ، ذهن را به طرف توطئه ای هدایت می کند .

مسمومیت ذهنی و آشفتگی فکری ، با توهم توطئه شروع می شود . این همان نقطه ی شروع برای ایجاد شک هست . در بازی های سیاسی ، دو طرف باید اخلاق پذیرش باخت را بپذیرند و جوانمردانه کنار بروند . اما چیزی که این روزها می بینیم ؛ دیوار کوتاه شدن اهل سنت است که اصلاح طلبان در مقابل باخت خود و عدم اقبال مردم به آن ها ، زود به زود رویش می پرند و مانور می دهند .

این که اهل سنت وارد معامله شده ؛ برای دادن رای به رییسی ، موضوع محفل اصلاح طلبان ‌و طیف های هوادار آن هاست که بجای آسیب شناسی سقوط اقبال شان در میان مردم ، با شیطنت تیتر می شود !
۲۴ سال با شما معامله کردیم ؛ بی سود !
سرمایه هم از دست رفت . سنگ روی یخ شدیم .

حالا که با دیگر جریان اصولگرا برای احقاق حق مان وارد میدان شده ایم ؛ نامش را معامله و طرحش را افشاگری می دانند !
هیچ ترفندی ؛ ولو چنین تیترهایی ، نمی تواند اهل سنت را برای طرح و پیگیری مطالباتش ؛ متوقف کند و شما هم هرچه دلتان می خواهد نامگذاریش کنید . چه کاسبکارانه ، چه مدعیانه ! مشکل شمایید که در ذهن توطئه پرورتان ، همه چیز را سیاه و خاکستری می بینید !
ظاهرا این عادت بد که موصوف بودن دیگران به آن را مذمت می کردید ؛ گریبان خودتان را گرفته و نشان دادید که اهل انصاف نیستید و برای تخریب ، شش دانگ حضور دارید .

این مورد را فراموش نکنید که اهل سنت ، برای گرفتن حقش و طرح مطالباتش ، جوانمردانه دست به عمل می زند و این شمایید که همواره نامرد بوده و جز شیطنت کاری بلد نیستید .

اتاق فکرهایی تشکیل دهید و آقایان با سواد و اهل گفتگو را جمع کنید تا بفهمید چه کردید که از چشم ملت و اهل سنت افتادید !
این برایتان اولی تر است !

کتایون محمودی
تیر ۱۴۰۰

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن