آنتی شبهات

ردی بر فرگشت …

آوای سنت : آیا طبق ادعای « فَرگشت گرایان » طراحی جانداران در طبیعت بدون دخالت یک « طراح هوشمند » و به طوری طبیعی بوده است؟ آیا جانداران در طبیعت صرفا بر اساس نیازهایشان و به طور طبیعی شکل گرفته اند؟ یا به یک طراح هوشمند نیز نیاز است؟

✅ « تریلوبیت ‌ها » با قطعیت این ادعای تکامل گریان را رد می کنند !

? « تریلوبیت ها » گروهی از بندپایان قدیمیِ ساکن دریا بودند که از روی بدن بند بند و پوششِ سخت خارجی، مشخص می‌شوند. با کشف فسیل های آن ها مشخص شد که دسته ای از « تریلوبیت ها » دارای چشمی بسیار پیشرفته بودند که این موضوع با قطعیت ادعای تکامل گراها را رد میکند زیرا « تریلوبیت ها » هیچ نیازی به داشتن چنین چشم های پیشرفته ای نداشتند !!!!

✍️ نکته ی مهم اینکه دسته ی دیگری از « تریلوبیت ها » چشم نداشتند و بدون داشتن چشم به راحتی به زندگی خود ادامه میدادند. طبق ادعای تکامل گرایان چطور امکان دارد جانداری که اصلا نیازی به چشم نداشته صاحب چشم های پیشرفته بشوند ؟؟؟

? در واقع از نظر فَرگشت گرایان طراحی جانداران به طور طبیعی و صرفا بخاطر رفع نیازهایشان صورت میگیرد ( یعنی اگر جانداری صاحب چشم شده دلیلش این است که به آن احتیاج داشته) پس چگونه « تریلوبیت ها » بدون نیاز به چشم صاحب چشم پیشرفته شدند ؟

✅جالب اینکه « تریلوبیت ها » جزو جانداران اولیه ی زمین بودن و تکامل و انتخاب طبیعی به هیچ وجه نمی تواند شکل گیری چنین چشم های پیشرفته ای را در اوایل حیات روی زمین توجیه کند و اولین نتیجه ای که گرفته می شود این است که طراحی جانداران علاوه بر رفع نیاز هایشان توسط یک طراح هوشمند انجام شده است.

 

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن