آنتی شبهات

رسوایی جدید از دسیسه های آتئیست ها به نقل از خبرگزاری Foxnews آمریکا سال ۲۰۱۸

آوای سنت : کل ترجمه به اصل متن وفادار است

?هیچ راهی مودبانه برای گفتن آن وجود ندارد. آتئیست ها، امروزه متکبر ترین، نادان ترین و خطرناک ترین افراد روی زمین هستند. بله، این آتئیست ها پر سر و صدا، تند و زننده، بی ادب و گستاخ هستند. هرچند تکبرشان آزاردهندست اما در مقایسه با جهلشان هیچ است !!!

?آنچه که آنها به نظر نمی رسند یا اعتراف نمی کنند که می دانند این است که بزرگترین سهم ها در پیشرفت تمدن، نه توسط بیخدایان، بلکه توسط باورمندان ارائه شده است.

?ارسطو، فرانسیس بیکن، لئوناردو داوینچی و اسحاق نیوتون همه به خدا اعتقاد داشتند. برنده جایزه نوبل ویلهلم رانتگن، کاشف اشعه ایکس؛ آنتوان لاووازیه، پدرشیمی مدرن؛ ویلیام کین، پیشگام جراحی مغز؛ دانشمند موشک ورنهر وان براون و ارنست والتون، اولین فردی که اتم را ب طور مصنوعی شکافت، همه به خدا اعتقاد داشتند.

?و هنگام صحبت از پیشگامان علم، فکر می کنید اصطلاح “دانشمند” را اولین بار چه کسی ابداع کرده است؟ ویلیام هیوئل، یک کشیش و الهیات دان انگلیکان! او همچنین مخترع واژگانی چون فیزیکدان، کاتد، آند و بسیاری دیگر از اصطلاحات علمی رایج است. اساسا، زبان بسیار مورد استفاده دانشمندان امروزه تا حد زیادی از مغز یک باورمند بر آمده است.

?حتی خود تئوری بیگ بنگ – که آتئیست ها به اشتباه فکر می کنند تکیه گاه استدلال های آن ها علیه خداوند است – توسط جورج لومتر، اخترشناس بلژیکی و کشیش کاتولیک رومی پیشنهاد شده است! پدر ژنتیک، که پایه ای برای کل تئوری تکامل فراهم می کند، گرگور مندل، راهبان آگوستینی بود! بله، آتئیست های جدید، جهلی تاریخی دارند که در مرز جنون قرار گرفته است.

?خبرگزاری مشهور فاکس نیوز (۲۰۱۸)

?https://www.foxnews.com/opinion/2018/03/20/todays-atheists-are-bullies-and-are-doing-their-best-to-intimidate-rest-us-into-silence.amp.html

این پست در فاکس نیوز بعدا حذف شد

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن