آنتی شبهاتاخبارخارجی

مطالعات غربی در مورد درمان با دعا و انرژی

آوای سنت : بیماری بدون شک یکی ازسخت ترین تجربیات زندگی است،به خصوص زمانی که مزمن باشد ودرمانی برای آن وجود نداشته باشد.ناامیدی زمانی رخ می دهد که بدانیم علم پزشکی نمی تواند کاری برای بهبود حال انسان انجام دهد،این موضوع ، رنج روانی انسان را دوچندان می کند. اگر امیدی وجود داشت، رنج روحی بیمار کاسته  و حال درونی اش بهتر می شد.

به گزارش سرویس ترجمه اوای سنت ، مطالعات پزشکی ثابت کرده است که وضعیت روحی و روانی به طور اساسی بر وضعیت سلامتی انسان تأثیر می گذارد و بزرگترین امید در همه بیماری ها، هر چقدر هم که از نظر پزشکی نا امید کننده باشد، دعاست.

این واقعیت، دیگر فقط یک واقعیت ایمانی نیست، بلکه از طریق مطالعات پزشکی غربی به یک واقعیت علمی تبدیل شده و توسط مطالعات پزشکی اثبات شده است. این مطالعات پزشکی تأثیر مثبت دعا را بر بهبودی همه بیماران،چه دعا از سوی دیگران باشد،یا اینکه دعا از راه دور و بدون اطلاع آنها انجام شده باشد، نشان داده است.

A Randomized, Controlled Trial of the Effects of Remote Intercessory Prayer on Outcomes in Patients Admitted to the Coronary Care Unit

تأثیردعای از راه دور بربیماران بستری دربخش مراقبت‌های ویژه عروق

Positive therapeutic effects of intercessory prayer in a coronary care unit population

اثرات درمانی مثبت دعا دربخش مراقبت های  ویژه عروق

the Effect of Prayer on Patients’ Health: Systematic Literature Review

تأثیردعا برسلامت بیماران:مروری برادبیات نظام مند

Prayer and Healing: A Study of 83 Healing Reports in the Netherlands

دعا و سلامتی: مطالعه ۸۳ گزارش سلامتی در هلند

به دلیل گسترش این مطالعات درغرب،گروه‌ی از داوطلبان،داوطلب دعا برای دیگران شده اند و به همین منظور خطوط تلفن رایگان راه اندازی شده تا کسانی که نیاز به دعا دارند با این خطوط تماس بگیرند. افرادی با این مجموعه تماس می گیرند و از آن گروه ها می خواهند برایشان دعا می کنند،اعتقاد بر این است که هر چه تعداد بیشتری از مردم دعا کنند،تأثیر آن بیشتر است، اخیرا مطالعاتی درباره آنچه که لمس شفابخش نامیده می شود (که نوعی انرژی درمانی است) انجام شده و در این مطالعات ثابت شده است که منجر به تغییراتی درماده زنده می شود و ثابت شده که این نوع درمان موجب تولید دی ان ای درنمونه ای از سلول های استخوانی انسان می شود

اصل خبر را اینجا مشاهده نمایید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن