اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

امام‌جمعه اهل‌سنت نوک آباد ایرانشهر: آسیب زدن به وحدت اقوام و اقشار توطئه دشمن است

آوای سنت : امام‌جمعه اهل‌سنت نوک آباد ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان امروز وحدت مسلمانان را نشانه گرفته‌اند که لازمه مقابله با آن هوشیاری، داشتن بصیرت و توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب است.

مولوی عبدالواحد بامری در نشست هم‌اندیشی و صمیمانه علمای تشیع و تسنن شهرستان ایرانشهر با بیان اینکه وحدت و همبستگی ۲ قلعه مستحکم هستند که نیاز جامعه اسلامی از گذشته تا به امروز است، اظهار کرد: وحدت باید از حرف و شعار تبدیل به عمل در میدان شود تا از جدال بین شیعه و سنی که هدف اصلی دشمن و عامل نابودی ما هست جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه امروز جهان اسلام نگاه ویژه‌ای به وحدت در ایران اسلامی دارد و کشور ما نقطه عطف در خاورمیانه و دنیا است، افزود: دشمنان امروز وحدت مسلمانان را نشانه و هدف قرار داده‌اند که لازمه مقابله با آن هوشیاری، داشتن بصیرت و توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب است.

امام‌جمعه اهل‌سنت نوک‌آباد ایرانشهر بیان کرد: نعمت امنیت در ایران اسلامی ستودنی است به‌گونه‌ای که هر ملت مظلوم و ستم‌دیده‌ای که در منطقه به کمک نیاز دارد ما پیشگام در خدمت‌رسانی هستیم و این ادامه راه وحدت ما است.

وی تصریح کرد: بهترین و محوری‌ترین وحدت در جمهوری اسلامی و نماد وحدت سیستان و بلوچستان است که مردم خونگرم و مهربان آن همیشه وحدت، اخوت و همدلی را بین خود حفظ کردند.

مولوی بامری بیان کرد: با بیان اینکه مسلمانان هرگز دنبال جنگ و خونریزی نیستند و جهان کفر همیشه شاهد رافت و مهربانی دنیای اسلام بوده است، گفت: امروز زیر سایه پرچم الله‌اکبر در امان هستیم و دنیا اقتدار ما را می‌بیند و اگر یک حاج‌قاسم سلیمانی دادیم؛ اما هزاران حاج‌قاسم دیگر متولد شدند، امروز همه جوانان ما باید علی وار به میدان نبرد با دشمن بیایند، همگان بدانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صاحب دارد و آن خداوند متعال است.

وی افزود: ما امروز به‌هیچ‌وجه از هیاهوی کفار واهمه و ترس نداریم و قدرتمندانه از دنیای اسلام دفاع و محافظت می‌کنیم.

امام‌جمعه ایرانشهر در ادامه بیان کرد: زبان مشترک به تنهایی وحدت‌آفرین نیست باید وحدت ما ریشه‌ای و مکتبی باشد به‌گونه‌ای که در جامعه ترویج و تثبیت پیدا کند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن