اخبارداخلی

ابتلای ۸۸۳ نفر به ویروس کرونا در تربت جام !

آوای سنت: معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام از ابتلای ۸۸۳ نفر به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار آوای سنت، محمد رحیمیان با اشاره به شرایط قرمز و هشدار کرونایی و شیوع تب کریمه کنگو در این شهر ستان گفت: شهرستان تربت جام ‌و صالح آباد در منطقه قرمز و افزایش شیوع بیماری مواجه است و متاسفانه به علت عدم رعایت اصول بهداشت فردی و عمومی، بیماری کرونا افزایش یافته بطوریکه تا امروز ۶۴ نفر بر اثر بیماری کرونا و یک نفر براثر تب کریمه کنگوجان خود را از دست دادند.

وی درباره امکانات موجود برای بستری کردن بیماران اظهار داشت: بیمارستان سجادیه با کمبود تجهیزات، تخت، نیروی انسانی مواجه‌ است و الان تعداد ۴۱ بیمار کرونایی در بخش عفونی بیمارستان سجادیه بستری هستند که حال ۷ بیمار وخیم گزارش شده است. متاسفانه تعداد ۱۳۲ نفراز کادر درمانی هم تاکنون به بیماری کرونا مبتلا شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت جام عنوان نمود: بیماری کرونا همچنان در منطقه مستقر و قوی عمل می کند و در ۴۰روز گذشته هر روز یک فوتی کرونایی داشتیم.

رحیمیان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشت فردی و اجتماعی و آمار مبتلایان به ویروس کرونا در سطح منطقه خاطر نشان کرد: مبتلایان به ویروس کرونا بر اساس آمار به ترتیب بخش مرکزی، داخل شهر، بخش پائین جام، بوژگان و نصرآباد جعمیت مبتلایان و فوتی ها را تشکیل می دهند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن