اخبارخارجی

امارات یک زن اسرائیلی را به اعدام محکوم کرد

آوای سنت : امارات یک زن اسرائیلی را به اتهام حمل مواد مخدر به اعدام محکوم کرد.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ، روز سه شنبه دادگاه امارات یک زن اسرائیلی را به جرم کشف و ضبط نیم کیلوگرم کوکائین به اعدام محکوم کرد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از وکیل او گفت که موکلش به اعدام محکوم شده است،او افزود که  قصد دارد علیه این حکم درخواست تجدید نظر کند.

فیدا کیوان، ۴۳ ساله، اهل حیفا، سال گذشته پس از کشف نیم کیلوگرم کوکائین در خانه اش در دبی دستگیر شد.خانواده او گفتند که مواد مخدری که پیدا شده متعلق به او نیست،  برادرش به شبکه تلویزیونی اسرائیل گفت که خواهرش با ضرب و شتم به این موضوع اعتراف کرده است

وکیل او، تامی اولمان، گفت: درخواست تجدید نظر درباره ای حکم می تواند ظرف ۳۰ روز ارسال شود، بنابراین ما در حال برنامه ریزی برای آن هستیم،او تایید کرد که با تمام مقامات اسرائیل و جهان برای کمک به او همکاری می کند.

وزارت خارجه اسرائیل گفت که از طریق وزارت اسرائیلی های خارج از کشور و نمایندگی اسرائیل در امارات متحده عربی در جریان این پرونده قرار گرفت .

به گزارش خبرگزاری فرانسه،دوست کیوان ابراز امیدواری کرد که دولت و مردم اسرائیل تلاش های خود را برای کمک به او تشدید کنند، همانطور که در مورد یک زن یهودی دارای تابعیت دوگانه آمریکایی و اسرائیلی اتفاق افتاد و او نیز در سال ۲۰۱۹ نیز در روسیه به دلیل نگهداری مواد مخدر محکوم شد.

در آن پرونده مقامات روسیه پس از مداخله بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق در این پرونده، نعمه ایساچار را آزاد کردند.برادر کیوان گفت: زمانی که این زن اسرائیلی به نام نعما ایساچار در روسیه زندانی شد، دولت و مردم اسرائیل هر کاری که از دستشان بر می آمد انجام دادند تا سرانجام او آزاد شد.

شایان ذکر است که امارات و بحرین در سال ۲۰۲۰ در کاخ سفید با میانجیگری آمریکا توافقنامه هایی را برای عادی سازی روابط با اسرائیل امضا کردند، از آن تاریخ تاکنون ابوظبی، منامه و تل آویو قراردادهای زیادی در زمینه های مختلف امضا کرده اند.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن