اخبارداخلی

امام جمعه سنندج: خدمت یکی از ارکان دین اسلام است

خدمت به مردم بزرگترین توفیق مسئولان است

آوای سنت : امام جمعه سنندج گفت: خدمت یکی از ارکان دین اسلام است بنابراین بزرگترین توفیقی که پروردگار نصیب مسئولان نموده خدمت‌گزاری به مردم است.
ماموستا فایق رستمی در جلسه رسمی شورای شهر برحفظ همدلی و تعامل اعضاء شورا و شهرداری در راستای خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان تاکید کرد و اظهار داشت: میوه عبادت خدمت به عام است.
وی خاطرنشان کرد: خدمت یکی از ارکان دین اسلام است بنابراین بزرگترین توفیقی که پروردگار نصیب مسئولان نموده خدمت‌گزاری به مردم است.
ماموستا رستمی بیان کرد: شایسته سالاری هر انسانی به ویژه مسئولان در زیر سایه خدمت آنان تحقق می‌یابد و قبول مسئولیت بسیار وظیفه سنگینی است که خدا آنرا نصیب انسان‌های وارسته و بهترین بندگانش می‌کند.
وی تصریح کرد: یک مدیر شایسته سالار و خوب در حوزه‌های مدیریتی مختلف باید امانت‌دار خوبی بوده و با علم و آگاهی کامل انجام وظیفه کند تا ذخیره ای که حق مردم است از بین نرود.
وی عنوان کرد: دلسوزی نسبت به جامعه بشریت و استقامت و صبر از دیگر مصادیق شایسته سالاری است که اگر مدیری در مقام مسئولیت خود به این صفات حسنه آراسته باشد شایسته تقدیر بوده و تاج کرامت انسانی را دارا خواهد بود.
ماموستا رستمی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج اتفاق و همدلی خود را که موجب پیشرفت و بهبود وضعیت شهر شده است حفظ کنند و در راستای خدمات‌رسانی شایسته و مطلوب به شهروندان تلاش نمایند.
وی خاطرنشان کرد: تحولات و تغییراتی که شهرداری و شورا در این چند سال در سطح شهر سنندج ایجاد نموده‌اند قابل تقدیر بوده و نشانه مدیریت صحیح، احساس مسئولیت، دلسوزی، خدمت‌گزاری صادقانه و شایسته تقدیر است.
ماموستا رستمی به اجرای طرح‌های زیبا به منظور جذب گردشگر در آبیدر اشاره کرد و گفت: طرح‌های قابل توجهی در مسیر گردشگری آبیدر انجام شده که در آینده می‌تواند در راستای جذب گردشگر نقش بسزایی داشته باشد.
امام جمعه سنندج سنگر خدمت‌گزاری به مردم در شهرداری و شورای اسلامی را خطیر دانست و تاکید کرد: خداوند به مجموعه شهرداری و شورا به دلیل رفع مشکلات مردم و خدمت‌گزاری به آنان لطف بزرگی داشته است.
وی یادآور شد: در راستای حل مشکلات مردم در چهارچوب قانون بکوشید و اگر قادر به حل مشکلات آنان نیستید با احترام و سعه صدر با آنان برخورد کنید.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری به جایگاه والای شورا در قرآن نیز اشاره کرد و گفت: شوراها رسالت و مسئولیت سنگینی بر دوش دارند به مردم احترام بگذارید و آنان را راضی نگهدارید.
برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن