اخبارداخلی

امام جمعه موقت بانه؛ وضعیت افسار گسیخته بازار و گرانی موجب نگرانی خانواده ها شده است

آوای سنت : ماموستا جمال کریمی امام جمعه موقت بانه با اشاره به اهمال و بی توجهی مسئولین نسبت به گرانی های روز افزون، گفت: مسئولین اذعان می کنند که از گرانی ها و وضعیت معیشت مردم باخبر هستند، اما به واقع کاری برای بهبود اوضاع انجام نمی دهند.

ماموستا جمال کریمی امام جمعه موقت بانه با اشاره به وضعیت نابسامان و افسار گسیخته بازار اظهار کرد: گرانی های کنترل نشده بازار، موجب نگرانی خانواده‌ها شده است و امروز این بی انصافی در حق مردم است و مسئولین همیشه وعده و وعید داده و فقط حرف می زنند.

وی با اشاره به وجود مافیا و بی کفایتی برخی مسئولین افزود: دولت و مجلس باید فکری به حال مردم کنند، خیلی از اقشار مردم در فشار بوده و قدرت خرید مردم روز به روز کمتر می‌شود، اگر شما گرانی را می شنوید من آن را احساس می کنم، من در بین مردم هستم، ولی گرانی ها هم حدی دارد و اینگونه نمی شود دولت را اداره کرد.
ماموستا کریمی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی تنها با گرانی سرسام‌ آور اجاره‌بها مسکن مواجه نیستیم بلکه این گرانی در تمامی کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم به چشم می‌خورد گفت: کارآمدی یک دولت در روزهای سخت مشخص می‌شود که تمامی اجزا آن به دنبال برطرف کردن مشکلات مردم باشند.
وی با بیان اینکه مسئولان جلوی افزایش قیمت‌ها را در بخش‌های مختلف بگیرند تا مردم مستضعف بتوانند نفسی به راحتی بکشند بیان کرد: گرانی بی‌سابقه و ادامه‌‌دار مسکن و ارزاق عمومی امان مردم را بریده و در این میان مردم با مشکل اشتغال و کمبود شدید درآمد هم دست‌وپنجه نرم می‌کنند؛ اما متاسفانه دولت فقط شعار می‌دهد و کاری برای حل مشکلات نمی‌کند.
ماموستا کریمی تصریح کرد: درمان درد گرانی نزد دولت است، چرا مسئولین اجرایی وعده پوشالی به مردم می دهند و برای بازار آشفته ارز، طلا، مسکن و خودرو و گرانی های افسارگسیخته قدم عملی بر نمی دارند؟
وی با بیان اینکه مردم از گرانی‌های بی منطق و کاهش ارزش پول ملی رنج می‌برند و منتظر اقدام عاجل مجلس هستند عنوان داشت: ظرفیت‌های مادی و معنوی کشور زمینه خوبی برای حرکت جهادی خدمتگزاری به مردم را برای دولت و مجلس فراهم کرده است.
ماموستا کریمی بیان داشت: اگر در ۴۰ سال گذشته به تولید و اشتغال اهمیت می‌دادیم امروز دچار مشکلات سنگین اقتصادی نبودیم و برخی ادارات جلوی پای تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران سنگ می‌اندازند و تا زمانی که سرمایه‌گذاران و کارخانه‌داران و تولیدکنندگان حمایت عملی نشوند جهش تولید تحقق نمی‌یابد.
وی در پایان با اشاره به اینکه مسئولان قوای سه گانه کشور بایستی در کنترل قیمت ها و مهار گرانی با قدرت عمل کنند خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی کشور با تکیه بر ظرفیت‌ها و داشته‌های داخلی رفع شدنی است، یکی از مهمترین رسالت های مسوولان ایجاد امید در دل مردم و جامعه است و امنیت و آرامش مردم یکی از راهبردهای نظام اسلامی است، عزت و سربلندی کنونی کشور نتیجه مقاومت و پایداری در برابر دشمنان است.
برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن