اخبارخارجی
موضوعات داغ

انتخابات کنگره آمریکا و ناکامی ترامپ

آوای سنت : انتخابات میان دوره ای نشانه معقولی از شانس دونالد ترامپ برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ بود.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ،این انتخابات نشان داد شانس ترامپ در این زمینه ضعیف است.زیرا ران دسانتس رقیب مورد انتظار او در حزب جمهوری خواه (برنده ریاست جمهوری)،فرماندار ایالت نوسان فلوریدا بین جمهوری خواهان و دموکرات ها شد،این بدان معناست که انتخابات مقدماتی در حزب آنطور که دونالد ترامپ انتظار داشت آسان و روان نخواهد بود.

بدترین اتفاق پس از آن رخ داد که یکی از بزرگترین مخالفان و منتقدان در حزب جمهوری خواه (برایان کمپ) به عنوان فرماندار جورجیا پیروزانتخابات شد.

در حالی که تعدادی از نامزدهای مورد تایید ترامپ در رقابت های رقابتی شکست خوردند،از جمله نامزدهای فرماندار و کرسی سنا در پنسیلوانیا و نامزدهای فرمانداری در میشیگان، نیویورک و ویسکانسین.درحالی که،جی دی ونس برنده سنای اوهایو شد،محمد اوز جراح و داگ ماستریانو ستاره سرشناس تلویزیون نیز شکست خوردند.

حزب جمهوری خواه در انتخابات میان دوره ای،چه در مجلس نمایندگان،چه در مجلس سنا و چه در ایالت ها،به پیروزی قاطع دست نیافت.در حالی که بایدن نتایج انتخابات را جشن گرفت و اعلام کرد به ویژه پس از پیروزی دی سانت رقیب دونالد ترامپ در حزب جمهوری خواه برای فرمانداری فلوریدا، قصد دارد با اعتماد به نفس بیشتری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ شرکت کند.

از دیدگاه ناظران، ترامپ بزرگترین بازنده انتخابات در آمریکا بود، زیرا او به دلیل از دست دادن تعدادی از کرسی های مجلس نمایندگان، سنا و ایالت ها از سوی جمهوری خواهان مقصر شناخته شد.

مهمتر از آن، او پس از معرفی تعدادی نامزد که سقوط آنها از قبل طنین انداز شده بود، با تبدیل انتخابات به ابزاری برای رفراندوم محبوبیت خود، دست به اقدامی بی پروا زد.نتیجه نهایی نشان‌دهنده یک پیروزی متوسط ​​برای جمهوری‌خواهان در ازای باخت شدید ترامپ است.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن