اخبارخارجی

انتقاد شدید از پلیس آلمان به دلیل جدا کردن یک کودک مسلمان از خانواده اش

آوای سنت : بعد از انتشار کلیپی از جدا کردن یک کودک مسلمان با زور از خانواده اش توسط پلیس آلمان، کاربران شبکه های اجتماعی، مقامات این کشور را مورد انتقاد شدید قرار دادند.

به نقل از الجزیره، مقامات آلمانی پس از انتشار کلیپی که نشان می ‌دهد یک کودک مسلمان به زور از خانواده‌اش در شهر برمرهاون در شمال کشور جدا می کند، با انتقاد شدید مواجه شدند.

این کلیپ که به طور گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، لحظه ورود پلیس و سازمان حمایت از کودکان  را به این خانه نشان می دهد و پلیس به زور کودک مسلمان را در حالی که ترسیده بود و گریه می کرد، جدا می کند.

در این کلیپ اعضای خانواده کودک به ماموران پلیس می گویند که کودک مشکل جسمی دارد و به خانواده نیاز دارد و نباید آن را از ما جدا کنید.

یکی از افسران پلیس به خانواده می گوید که این تصمیم دادگاه و سازمان حمایت از کودکان آلمان بوده و آنها باید دستور دادگاه را اجرا کنند.

بسیاری از فعالان شبکه های اجتماعی از پلیس به دلیل رفتار و نحوه دستگیری آنها انتقاد کردند و سازمان حمایت از کودکان را متهم کردند که کودکان را از والدینشان به زور گرفته اند.

پلیس برمرهاون این هفته این حادثه را تایید کرد وگفت: این ویدئو با «ادعاهای نادرست» در رسانه های اجتماعی دست به دست می شود.

پلیس آلمان در بیانیه ‌ای گفت: «این ویدئو بخش کوچکی از روندی را که دادگاه برای انتقال کودک به سرپرستی صادر کرده است، نشان می‌ دهد و ما نمی ‌توانیم توضیح بیشتری در مورد مبنای این تصمیم برای حمایت از خانواده و فرزندان ارائه کنیم.»

شبکه العالم در این باره نوشت: بعد از گزارش مدرسه‌ای که این کودک در آن تحصیل می‌کند مبنی بر اینکه خانواده‌اش به او یاد داده‌اند که همجنسگرایی در دین اسلام حرام و غیرقابل قبول است، پلیس اقدام به جدا کردن این کودک از خانواده مسلمانش کرده است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن