اخبارخارجی

انصراف ورزشکار کویتی از مواجهه با حریف اسرائیلی

آوای سنت : یک بانوی کویتی برای مواجه نشدن با رقیب اسرائیلی از مسابقات شمشیربازی کناره گیری کرد.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ، خلود المطیری، بازیکن کویتی به دلیل امتناع از رویارویی با بازیکنی از رژیم اشغالگر اسرائیل، از مسابقات بین‌المللی شمشیربازی با ویلچرتایلند انصراف داد.

کمیته پارالمپیک کویت امروز یکشنبه در توییتی در حساب کاربری خود در توییتر تایید کرد که المطیری به دلیل امتناع از رویارویی با بازیکن اسرائیلی از مسابقات قهرمانی بین‌المللی شمشیربازی با ویلچر تایلند انصراف داد.

خلود المطیری یکی از برجسته ترین بازیکنان تیم ملی کویت است و نماینده کویت در بسیاری از مجامع بین المللی بوده است.

این چهارمین اقدام ورزشکاران کویتی است که از ابتدای سال جاری،قبل از رویارویی با اسرائیلی ها در حمایت از آرمان فلسطین و رد عادی سازی در ورزش از ادامه مسابقات انصراف دادند.

ماه آوریل گذشته، محمد الفضلی، ملی پوش شمشیربازی کویت، از رقابت های جهانی شمشیربازی در دبی انصراف داد و از انجام مسابقه با ورزشکار اسرائیلی خودداری کرد.

ماه قبل، عبدالرزاق البغلی، ورزشکار کویتی، با امتناع از رویارویی با بازیکن اسرائیلی، از مسابقه ورزش های آبی  در مسابقات قهرمانی بین المللی ابوظبی انصراف داد.

در اواخر ژانویه، محمد العوادی، تنیسور ۱۴ ساله کویتی از مسابقه بین المللی تنیس پاول که به میزبانی دبی برگزار شد،از مسابقه با رقیب اسرائیلی انصراف داد.

در ماه مه ۲۰۲۱، مجلس ملی کویت به اتفاق آرا پیش نویس قانونی را برای منع عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل تصویب کرد.

در این پیش نویس قانونی آمده است از آنجایی که اسرائیل یک کشور متخاصم تلقی می‌شود، برای اشخاص حقیقی و حقوقی ممنوع است که با ارگان‌ها یا اشخاصی که در اسرائیل مقیم یا متعلق به اسرائیل هستند یا برای آن یا به نفع آن کار می‌کنند، قرارداد همکاری امضا یا با آنها معامله کنند.

افرادی که این قانون را نقض کنند مستلزم مجازات حبس ابد یا حبس موقت از ۵ تا ۱۰ سال و جزای نقدی هستند.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن