اخبارخارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور بود….

آوای سنت : ضاحی خلفان معاون رئیس پلیس دبی گفت: اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده بود، جنگ کنونی در اوکراین طولانی نمی شد.خلفان در توییتی افزود: طولانی شدن جنگ به معنای ضرر برای تمام جهان است، تاجری مانند ترامپ وسوسه جنگ نمی شود.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ، وی ادامه داد: اگر غرب جنگ اوکراین و روسیه را با گفتگو و راه حل سیاسی خاموش می کرد، بهتر از شعله ورکردن آن با ارسال سلاح های خشن بود.تا جایی که این پاسخ به روسیه در قبال اوکراین تنها به این معنی است که غرب علاقه زیادی به حمله به یک ابرقدرت دارد.

او افزود اگر ترامپ رئیس جمهور آمریکا بود جنگ در اوکراین زیاد طول نمی کشید.. طولانی شدن جنگ یعنی ضرر برای کل جهان.. تاجری مثل ترامپ جنگ را دوست ندارد.

این اظهارات خلفان،واکنش های طعنه آمیزی را در پی داشت.

یکی از کاربران نوشت؛به نظر شما چرا جنگ در یمن طولانی شد؟

کاربر دیگری نوشت؛بله درست است،جنگ او را دوست ندارد.

کاربر دیگری گفت اما او به دوشیدن برخی از کشورها اعتیاد دارد و منابع مالی آنها را صرف امور جنگ ها می کند.

ترامپ در ماه فوریه گفت که پوتین در دوران ریاست جمهوری او چنین رفتاری را با اوکراین نمی کرد،وی با اشاره به روابط خوبی که با پوتین داشت، افزود: اگر بحران به درستی مدیریت می شد، دلیلی برای آنچه در حال حاضر در اوکراین می گذرد وجود نداشت.

ترامپ در ماه مارس گفته بود اگر او رئیس جمهور بود، پس از اینکه پوتین دستور داد نیروهای بازدارنده هسته ای کشورش به حالت آماده باش درآیند(چیزی که یک تهدید هسته ای برای غرب است)، زیردریایی های هسته ای را به سواحل روسیه می فرستاد.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن