اخبارخارجی

ایستادگی کویت در برابر عادی سازی مناسبات با اسرائیل

تحلیل روزنامه القبس از نگاه کویت به اسرائیل

آوای سنت : کویت در برابر عادی سازی(روابط با اسرائیل) مثل صخره ای محکم،ایستاده است.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت طرفداران عادی سازی از سیاست دولت کویت به سبب مقاومت در برابر عادی سازی با رژیم صهیونیستی و رد هرگونه تلاش برای نزدیک شدن با این رژیم ابراز نگرانی کردند.

امتناع کویت ازعادی شدن روابط این کشور با رژیم صهیونیستی از احترام آن به منشورهای سازمان ملل متحد ، سازمان جهانی اسلامی ، اصول اتحادیه عرب و اصول کشورهای شورای همکاری خلیج فارس ناشی می شود.مقاومت کویت در برابر عادی سازی به دلیل احترام به خواسته ها و جهت گیری های اکثریت مردم است.

کویت در برابر عادی سازی با صهیونیست ها محکم می ایستد ورویاهای صهیونیست های عرب و هرکسی که احساس شکست وسستی می کند با این موضع کویت فروریخته است،به ویژه کسانی که قلب شان عاری از احساس وفاداری است و موضع گیری های آنها بوی تسلیم می دهد،اگر می خواهید میزان شکست و خواری این سازشکاران را بدانید ، به مواضع آنها در مسائل سرنوشت ساز امت نگاه کنید.

آنها اشغال فلسطین توسط صهیونیست ها را اشغال نمی دانند ، همانطور که بیت المقدس و مسجد الاقصی را سرزمین اسلامی نمی دانند.آنها همچنین اصل مقاومت را مقاومت پوچ می نامند.ای کاش آنها با شنیدن تصمیم اخیر کنگره آمریکا مبنی بر اعطای یک میلیارد دلار دیگر به رژیم صهیونیستی برای بهبود عملکرد گنبد آهنین ، که از شهرهای اشغالگر در برابر موشک های مقاومت محافظت می کند ، به خود بیایند و شکست خود را درک کنند.

کویت در بین کشورهای عربی و اسلامی در زمینه مقاومت در برابر عادی سازی ، دفاع از اماکن مقدس و حمایت از مقاومت تا آزادی فلسطین پیشروبود و خواهد ماند، همانطور که خداوند ما در سوره اسراء به ما وعده داده است، این روز فرا خواهد رسید.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن