اخبارداخلی

بازگشت ۱۵۰ واحد تولیدی سیستان و بلوچستان به چرخه تولید

آوای سنت: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: ۱۵۰ واحد تولیدی استان سیستان و بلوچستان در سال گذشته به چرخه تولید بازگشت.

کوشش تبار امروز در سفر به زاهدان از تخصیص اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومانی تبصره ۱۸ برای استانها در جهت رفع موانع تولید خبر داد.

معاون اقتصادی وزیر کشور با اشاره به احیای بیش از ۱۵۰ واحد تولیدی راکد در سال گذشته در سیستان وبلوچستان به همت کارگروه رفع موانع تولید گفت: این اقدامات باعث افزایش اعتماد عمومی به بخش اقتصاد خواهد شد.

وی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور افزود: احیای واحدهای تولیدی یکی از طرح های بسیار اثر گذار در سطح ملی در جهت رونق اقتصادی کشور است و شواهد نشان می دهد بخش خصوصی در سیستان و بلوچستان بسیار فعال و امید به آینده دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور تاکید کرد: حذف کاغذ بازی ها باید اولویت کارگروه رفع موانع تولید باشد.

گفتنی است؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در این سفر از چند شرکت تولیدی در شهرک صنعتی زاهدان بازدید و از نزدیک با مشکلات این فعالین اقتصادی آشنا و دستور رفع موانع تولید را ابلاغ کرد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن