اخبارخارجی

بمباران یک مسجد دیگر توسط صهیونیست‌ها در غزه

آوای سنت : یک سرباز اسرائیلی در صفحه اینستاگرام خود صحنه‌هایی از بمباران مسجد «تمیم الداری» در شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه را منتشر کرد.

به نقل از عربی ۲۱، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی به عنوان بخشی از تجاوزات وحشیانه خود که از هفتم اکتبر گذشته ادامه داشته است، همچنان مساجد نوار غزه را با بمباران هدف قرار داده و منفجر می‌کنند.

در همین رابطه یک سرباز اسرائیلی در صفحه اینستاگرام خود صحنه‌هایی از بمباران مسجد «تمیم الداری» در شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه را منتشر کرد که نشان دهنده وجود یک کمپین هدفمند و سیستماتیک است که از ابتدای تجاوز به نوار غزه صدها مسجد این منطقه را شامل شده است.

بر اساس آخرین آمار دفتر رسانه دولتی در غزه، رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ حدود ۱۵۷ مسجد را به طور کامل و ۲۴۶ مسجد را به طور جزئی تخریب کرده است. اما آمار تقریبی حاکی از این است که بیش از هزار مسجد در نوار غزه به طور کامل یا جزئی تخریب شده است.

​رژیم صهیونیستی مدعی است که در داخل مساجد موشک و ابزار نظامی قرار دارد و به این بهانه به مساجد حمله می‌کند و با این اقدام می‌خواهد بر روی جنایات خود سرپوش بگذارد. شیخ سعید عابد، امام جماعت مسجد «السوسی» در غزه گفت: ما به افتراهای صهیونیست‌ها عادت کرده‌ایم و می‌دانیم آن‌ها با این بهانه مساجد را تخریب می‌کنند.

غزه

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن