اخبارخارجی

به رسمیت شناختن اعیاد مسلمانان به عنوان تعطیلات رسمی در آمریکا

آوای سنت : شورای آموزشی در مدارس ایالت اوهایوی آمریکا، اعیاد مسلمانان را به عنوان تعطیلات رسمی به رسمیت شناخت.

به نقل از البلد، شورای آموزشی در مدارس شهر هیلیارد در ایالت اوهایوی آمریکا تصمیم گرفت تا از آغاز سال تحصیلی سال ۲۰۲۵، اعیاد مسلمانان را به عنوان تعطیلات رسمی در این منطقه به رسمیت به شناسند.

برهمین اساس، عید فطر به عنوان روز تعطیل در تقویم مدارس باشد، درصورتی که این روز دانش آموزان به مدرسه بروند. این تصمیم پس از تشکیل کمپین فشار ۹ دانش آموز مسلمان در مدارس این شهر اتخاذ شد.

برهمین اساس، صفحه رسمی شورای روابط آمریکایی – اسلامی گزارش داد: تصمیم شورای آموزشی مبنی بر به رسمیت شناختن عید فطر برای مسلمانان به عنوان روز تعطیل را جشن گرفت.

سجی معمر، دانش آموز مسلمان آمریکایی از مدرسه هیلیارد برادلی از این اقدام تقدیر کرد و افزود: آنها به شدت به عنوان دانش آموز برای تحقق این تغییر تلاش کردند.

این دانش آموز مسلمان گفت: مسلمانان در این منطقه اخیرا می توانند تعطیلات خود را جشن بگیرند و از تعطیلات خود با خانواده و دوستان بدون نگرانی لذت ببرند.

 «نادیا لانگ» رئیس شورای مدارس هیلیار گفت: نزدیک به ۲۰ درصد از دانش آموزان به دلیل تعطیلات عید غیبت می کنند که این مسئله باعث اختلال در روند آموزش می شود، به همین دلیل این اقدام را انجام دادیم.

تصمیم هیئت مدیره مدرسه پس از آن گرفته شد که دانش آموزان کمپینی را راه اندازی کردند که خواستار تغییر تقویم با ارایه درخواست با بیش از هزار و ۶۰۰ امضا برای تضمین تعطیلی اعیاد مسلمانان شدند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن