اخبارداخلی

بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان

آوای سنت : بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در پی محکومیت توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) و حمایت سران این کشور

علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان با پیوستن به کمپین ” # من عاشق محمدم” طی بیانیه‌ای اقدام سران کشور فرانسه در توهین به پیامبر اکرم (ص) را به شدت محکوم کردند.

علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در پی اقدام مسئولان کشور فرانسه در توهین به پیامبر اسلام (ص) بیانیه ای صادر نمودند.
در این بیانیه آمده است:
همه دنیا در روزهای اخیر شاهد آن بودند که دولت فرانسه چگونه با حمایت از عمل ضد انسانی یکی از نشریات این کشور در توهین وقیحانه به ساحت مقدس فخر عالم پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) ماهیت اهریمنی خود را اثبات کرد.
دشمنی سران کفر با پیام روشنی بخش اسلام ناب محمدی سابقه دیرینه دارد.
کافران و دشمنان همیشه برای پوشاندن ضعف و حقارت خود در برابر پیام روشن و والای پیامبر (ص) دست به اعمال وقیحانه ای می زنند.
چنین رفتارهایی که به بهانه آزادی بیان انجام می‌شود خود بزرگترین ظلم به آزادی بیان است.
کدام فطرت سلیم می‌پذیرد که با مستمسک آزادی بیان از توهین به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان دفاع شود البته حقیقت آن است که دل فرانسه به حال آزادی بیان نسوخته بلکه این جسارت‌ها بخشی از فرآیند کند کردن روند پرشتاب اسلام گرایی فرانسه است که این دولت را شدیدا به وحشت انداخته است.
ما علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان همراه با موحدان و آحاد مسلمانان جهان اقدام شنیع سران کشور فرانسه را شدیدا محکوم می‌کنیم.
همیت انسانی و غیرت دینی مسلمانان سراسر جهان اجازه نخواهد داد جریان‌های باطل انسان ستیز و ضد اسلام جریان توهین به پیامبر خوبی‌ها را عادی‌سازی کند و از این طریق مانع شنیده شدن کلام حق شوند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن