اخبارداخلی

تبریک حجت الاسلام والمسلمین لطفیان به اعضای منتخب اهل سنت مجلس خبرگان رهبری

آوای سنت : طی تماس تلفنی؛ حجت الاسلام والمسلمین لطفیان به اعضای منتخب اهل سنت مجلس خبرگان رهبری تبریک گفت

حجت الاسلام والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در تماس تلفنی با اعضای منتخب اهل سنت مجلس خبرگان رهبری انتخاب ایشان به عنوان نماینده مردم را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت حجت الاسلام والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در تماس تلفنی با اعضای منتخب اهل سنت مجلس خبرگان رهبری انتخاب ایشان به عنوان نماینده مردم را تبریک گفت.

بر اساس این گزارش لطفیان در این گفتگوی تلفنی ضمن تقدیر و تشکر از حضور پر شور علمای اهل سنت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: خداوند را شاکریم که یازدهم اسفند که به منزله آزمونی بزرگ برای ملت شریف ایران محسوب می شد جامعه علما و بزرگان اهل سنت کشور حضور پرشکوهی را به منصه ی ظهور رساند تا همراهی و همگامی با ارزش های انقلاب اسلامی را باز هم به اثبات برساند.

گفتنی است مولوی نذیراحمد سلامی و مولوی مولوی عبدالرحمن عارفی به عنوان نماینده مردم سیستان و بلوچستان، ماموستا فایق رستمی و ماموستا اقبال بهمنی به عنوان نماینده مردم کردستان و آخوند کمال غراوی به عنوان نماینده مردم گلستان رای لازم برای حضور در مجلس خبرگان رهبری را اخذ نموده اند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن