اخبارخارجی

«تسکو» با تبلیغات جدید عیدفطر درکنار مسلمانان قرار گرفت

آوای سنت : مدیر ارشد سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای انگلیس گفت که تبلیغ جدید «تسکو» به مناسبت جشن عید سعید فطر با عبارت «احساس دیده شدن، شنیدن و درک شدن» با هدف کمک به مسلمانان این کشور طراحی شده است.

به نقل از « arabnews»، مدیر ارشد سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای انگلیس گفت که تبلیغ جدید «تسکو» به مناسبت جشن عید سعید فطر با عبارت «احساس دیده شدن، شنیدن و درک شدن» با هدف کمک به مسلمانان این کشور طراحی شده است.

«الساندرا بلینی» در این باره گفت: برای بسیاری از مسلمانان، رمضان و عید سعید فطر لحظات مهمی در تقویم هستند که در قلب آنها جشن گرفته می‌شوند.

وی افزود: ما این کمپین را برای به اشتراک گذاشتن داستان‌های جوامع مسلمانان در ماه رمضان راه‌اندازی کرده‌ایم و مفتخریم که به آنها کمک می‌کنیم تا دیده، شنیده و درک شوند.

حدود ۴ میلیون مسلمان در سراسر بریتانیا قرار است به مناسبت پایان ماه مبارک رمضان، عید سعید فطر را جشن بگیرند.

تبلیغ ۳۰ ثانیه‌ای تسکو با عنوان «سمبوسه‌های عالیه ارزش صبر کردن را دارد» یک خانواده مسلمان بریتانیایی به سرپرستی مادر عالیه را نشان می‌دهد که میزبان جشنی با سمبوسه‌های گیاهی هستند.

این ویدیو بخشی از مجموعه دستور العمل‌های «داستان‌های عاشقانه غذایی» تسکو است که آشپزی ساده و در دسترس را ترویج می‌کند.

این آگهی تازه ترین نمونه از مجموعه انتشارات روابط عمومی توسط سوپرمارکت های زنجیره ای با همراهی شرکت تبلیغاتی «بی بی اچ» است.

سخنگوی دفتر مطبوعاتی تسکو به عرب نیوز گفت: ما هنگام راه‌اندازی این کمپین با شبکه نژاد و قومیت در تسکو همکاری نزدیک داشتیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربیات ماه رمضان و عیدفطر به طور واقعی ارائه شده است.

«بی بی اچ» با استفاده از تحقیقات انجام شده توسط موسسه مشاوره تنوع و شمول به این نتیجه رسید که ۶۷ درصد از مسلمانان در بریتانیا احساس می‌کنند در رسانه‌های بریتانیا با تصویر منفی نشان داده می‌شوند، در نتیجه «بی بی اچ» و «تسکو» به جشن‌های رمضان از جمله ضیافت‌های افطار به عنوان راهی برای تقویت نمایه سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای و ارائه خدمات به جامعه مسلمانان رو به رشد بریتانیا روی آوردند.

بیلبوردهای رمضانی تسکو که محصول آژانس تبلیغاتی «بی بی اچ» لندن در ماه رمضان سال گذشته میلادی بود، برنده بهترین جایزه در رویداد «جوایز درام برای خارج از خانه» شده است.

آژانس تبلیغاتی «بی بی اچ» لندن در رمضان گذشته بیلبوردهای تبلیغاتی دیجیتال را که نشان دهنده روزه داری مسلمانان در طول روز و افطار آنها در هنگام غروب آفتاب است را طراحی کرد.

این بیلبوردهای تبلیغاتی که با راه اندازی کمپین «این رمضان با هم» در خیابان های لندن نصب شده بود، شامل بشقاب های خالی در طول روز و پر شدن آنها هنگام غروب آفتاب و لحظه افطار بود

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن