اخبارداخلی

توزیع بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کردستانی

آوای سنت : مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از توزیع بسته های غذایی و معیشتی در راستای سفر رییس جمهور به استان کردستان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کردستان، پیام جلالی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به سفر رییس جمهور به استان کردستان و فعالیت میز خدمت ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر استان کردستان جهت پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در آبان‌ماه امسال، گفت: در سفر رئیس جمهور به استان با ثبت درخواست خانواده‌های نیازمند، تاکنون بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی به این خانواده‌ها اهدا شده است.

وی افزود: درخواست هر یک از مراجعه‌کنندگان نیازمند، بعد از مراجعه به ستاد شماره ۲۸ میز خدمت ارتباطات مردمی در جمعیت هلال احمر، درخواست‌ها در سامانه ثبت و بعد از بررسی های صورت گرفته، توسط حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان به خانواده های نیازمند بسته‌های معیشتی اهدا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با بیان اینکه توجه به معیشت قشر آسیب‌پذیر و کمک به زندگی و تأمین بخشی از ضروریات افراد کمتر برخوردار، بخشی از اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر است، بیان کرد: خانواده بزرگ داوطلبان هلال احمر، به عنوان حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان، سرمایه اجتماعی بی‌بدیلی است و با توان اعضای داوطلب تلاش می‌شود تا بخشی از نیازهای نیازمندان رفع شود.

وی در پایان یادآور شد: دستگیری از مستمندان، از زیباترین خصلت‌های مؤمنان به شمار می‌رود و این مهم در دین اسلام مورد توجه جدی است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن