اخبارداخلی

توطئه دشمنان ناشی از پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی است

آوای سنت : امام جمعه شهر بلبان آباد از توابع شهرستان دهگلان گفت: ایران اسلامی امروز به قله موفقیت و پیشرفت نزدیک شده و به همین دلیل کارشکنی‌ها و توطئه دشمن نیز قوت گرفته است.

 ماموستا هاشم نوری  در جمع مردم شهر بلبان آباد شهرستان دهگلان با حضور استاندار کردستان اظهار کرد: دشمن دائم در حال تخریب کشورمان است و نیاز به بصیرت داریم تا ملت مانند گذشته اجازه دخالت دشمنان در امور داخلی را ندهد.

وی افزود: مساله امروز مورد توجه جوامع سیاسی بحث انتخابات است که باید با بینش و بصیرت بالای سیاسی دشمن را ناکام و با رای به نخبگان توانمند، زمینه مشارکت حداکثری و پیشرفت را فراهم کنیم.

امام جمعه بلبان آباد ضمن تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) از تلاش و مجاهدت نیروهای اطلاعات قدردانی کرد و ادامه داد: شهر بلبان‌آباد شهری نخبه‌خیز و فرهنگی است و باید بیشتر مورد توجه باشد.

وی یادآور شد: جوانان بلبان‌آباد توانمند و کارآمد هستند که باید زمینه رشد و تعالی آنان فراهم شود.

عدم برخورداری ساکنان حاشیه معادن از درآمد واحدهای معدنی

عضو شورای اسلامی شهر بلبان‌آباد هم اظهار کرد: برای مردم فرهنگی کردستان جای افتخار است که استاندار، معاونان و مدیران اجرایی با عملکرد شایان خود در سطح ملی به الگو تبدیل شده‌اند

جبار محمدی افزود: محرومیت‌ها و مشکلاتی وجود دارد که حرکت سریع مسوولان برای پیشرفت و توسعه، مردم را دلگرم کرده است.

وی با بیان اینکه ۱۵ سال از ارتقای بلبان آبان به شهر می گذرد و نیاز به توسعه دارد، اضافه کرد: جاده موچش به بلبان آباد به دلیل ترافیک و حادثه خیز بودن خانواده های زیادی را داغدار کرده است

لزوم ساماندهی شبکه فاضلاب روباز شهر بلبان آباد، ضرورت ارتقای مرکز بهداشت این شهر به شبانه روزی، استقرار ادارات خدمات‌رسان به منظور سرعت بخشی در امور مردم و کاهش هزینه‌ها، ارتقای نمایندگی‌های موجود به ادارات مستقل و نبود فضای ورزشی از مهمترین مواردی بود که عضو شورای اسلامی شهر بلبان‌آباد به آن اشاره داشت.

بخش بلبان آباد ۲۱ هزار نفر و ۴۱ روستا دارد. شهر بلبان آباد مرکز این بخش نیز سه هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن