اهل سنت ایرانعمومی

امام جمعه دهگلان: خدمات نظام اسلامی در بسیاری حوزه‌ها ارزشمند است

آوای سنت : امام جمعه دهگلان گفت: خدمات نظام اسلامی در حوزه‌های بسیاری قابل دفاع بوده اما هنوز تا رفع کامل مشکلات راه زیادی باقی مانده است.

 ماموستا عبدالسلام محمدی در جمع مردم روستای قروچای شهرستان دهگلان اظهار کرد: حضور مدیران و کارگزاران در قالب میز خدمت و بررسی مشکلات مردم از نزدیک یکی از ابتکارات بسیار مهم دولت سیزدهم و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه استاندار کردستان از فرزندان این استان و نسبت به مشکلات آگاه است، افزود: مشکلات معیشتی مردم نیازمند رسیدگی است.

امام جمعه دهگلان اضافه کرد: عدم خرید برخی محصولات کشاورزی باعث انباشت و از بین رفتن آن در این شهرستان می شود که لازمه رفع این مشکل جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی است.

ماموستا محمدی با بیان اینکه سهم شهر دهگلان در واحدهای تولیدی و صنعتی شهرکهای صنعتی افزایش یاید، ادامه داد: مسکن معضلی شده است که در قالب طرح نهضت ملی مسکن باید برای آن چاره اندیشی کرد.

وی به بحث انتخابات نیز اشاره داشت و گفت: ملت ایران چند روز دیگر شاهد تحول سیاسی دیگری به نام انتخابات است و باید با حضور حداکثری، با بصیرت عمل کرد.

امام جمعه دهگلان یادآور شد: دشمن مشغول سمپاشی و سیاه نمایی است تا نعمت امنیت را سلب کند ولی حضور هوشمندانه مردم با مشارکت حداکثری بازهم دشمن را ناامید می کند.

ماموستا محمدی افزود: همه نامزدها را بطور نسبی می شناسیم و از بین افراد تایید شده، باید فرد دلسوز و دغدغه مند را انتخاب کنیم./ایرنا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن