اخبارخارجی
موضوعات داغ

حمایت مدل فلسطینی از آرمانهای ملت فلسطین

آوای سنت : بلا حدید: اجازه نمی‌دهم فلسطین فراموش شود.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ، فعالان شبکه‌های اجتماعی به آنچه که بلا حدید مدل آمریکایی و فلسطینی الاصل نوشته بود،واکنش گسترده‌ای نشان دادند.

او با عشق فراوان نوشت: من فراموش کردن فلسطین را تحمل نمی کنم. هر روز آرزو دارم به دوران کودکی برگردم تا بتوانم برای فلسطین مبارزه کنم. من به کسی اجازه نمی دهم که فلسطین زیبا یا مردم زیبای آن را فراموش کند.

این اولین بار نیست که حدید همبستگی خود را با آرمان فلسطین اعلام می کند. او پیش از این،عکس‌ها و ویدیوهای زیادی را در اینستاگرام منتشر کرده بود که حمایت و عشق او را به سرزمین مقدس تأیید می‌کرد. همین امر باعث شد تا اینستاگرام سانسور صفحه او را تشدید و انتشاراتش را مسدود کند.

این متن را حدید در چهارمین ماه سال جاری پس از محکومیت ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی برای هجوم به مسجدالاقصی برای دستگیری جوانان فلسطینی نوشته بود:وقتی درباره فلسطین پستی منتشر می‌کنم،صفحه من فوراً بلاک می‌شود و تقریباً یک میلیون نفر از شما، دیگر پست‌های مرا نمی‌بینید.

حدید،صفحه اینستاگرام و شهرت خود را برای خدمت به آرمان فلسطین به کار گرفت. او ترسی از رویارویی یا از دست دادن برخی قراردادها به دلیل موقعیت های افتخارآمیز خود نداشت.

او از جنگیدن به شیوه خود،هراسی نداشت.با تمام وجود با تلاش غرب برای جلا دادن چهره ارتش اشغالگر مقابله کردو هنوز هم مقابله می کند. او در واکنش به این اقدام غربی ها در صفحه خود نوشت: به هیچ کس اجازه نمی دهم اقدامات ارتش اشغالگر را توجیه کند.

اقدامات او،برخلاف بسیاری از رهبران ماست که در پس عادی سازی نگران هستند.اما برای انعقاد معاملات،انعقاد یادداشت تفاهم همکاری و امضای قراردادهای امنیتی و غیر امنیتی درحال مسابقه هستند.

عکس های خود با رژیم اشغالگر را به رخ می کشند و با پوشیدن عبای صلح،اعمال خود را توجیه می کنند،عبای گشادی که نه شایسته آنهاست و نه شایسته ارتش جنایتکار،متجاوز و کودک کش.

بلا حدید از داخل ایالات متحده، اولین کشور حامی رژیم اشغالگر،توانست کاری را انجام دهد که بسیاری از بزرگان ما قادر به انجام آن نبودند.

کشوری که کمتر از یک ماه پیش، قانون عراق را که عادی سازی با اسرائیل را جرم می داند، به بهانه اینکه آزادی بیان را تهدید و یهودی ستیزی را ترویج می کند، محکوم کرد.

بلا حدید امروز سفیر فلسطین در جهان است. او در پشت چهره زیبای خود رنج مردمی را منعکس می کند که حتی پس از صدها سال نیز از حقوق خودعقب نشینی نمی کنند.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن