خارجی

خانمی که مسلمان شد و تمام زندگی اش تغییر کرد

آوای سنت(ترجمه): کانال TV4 سوئد ، در برنامه ای تحت عنوان” زن و اسلام ۲۰۲۰ “، زندگی مایا فریدین ۲۶ ساله ، دانشجوی دانشگاه سوئد را بعنوان موضوع برنامه خود قرار داد.

مایا فریدین که مهمان این برنامه بود ، خاطرنشان کرد که پس از مسلمان شدن ، به آرامش رسیده است. فردین گفت: “من دانشجو هستم ، دچار مشکلات روحی شدیدی بودم و تحت درمان بودم. روزهای سختی را پشت سر می‌گذاشتم ، در یک لحظه با دین اسلام آشنا شدم و توانستم دوباره نفس بکشم. بعد از مسلمان شدن ، از ناراحتی‌های  روانی خلاص شدم.”

فریدین با بیان اینکه سالها در بین مردم احساس تنهایی کرده است ، گفت: “من سالها با خودم مبارزه کردم و خودم را گم شده و تنها حس کردم، اما وقتی مسلمان شدم همه اینها تغییر کرد. من هنگام نماز پنجگانه و انجام وظایف شرعی, احساس آرامش می کنم.”

فریدین با بیان اینکه بعد از محجبه شدن احساس آزادی کرده است ، اظهار داشت: “بعد از محجبه شدن، از فشارهای جنستی بر روی زنان خلاص شدم و احساس می کنم بسیار آزاد هستم”.

فریدین با تأکید بر اینکه ورزش را دوست دارد، گفت که ساعت ها در ورزشگاه با پوشش مناسب اسلامی تمرین می کند و سعی دارد با انتشار عکس های خود در حساب رسانه های اجتماعی , نشان دهد که زنان مسلمان نیز بخشی از زندگی هستند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن