اخبارخارجی

خشم مسلمانان از توهین شخصیت هندی به پیامبر اسلام

آوای سنت : در اعتراض به توئیت‌های توهین‌آمیز شخصیت‌های سیاسی هند علیه پیامبر اکرم (ص) هشتک (إلّا رسول الله)در صدر شبکه‌های اجتماعی کشورهای عربی قرار گرفته است.کاربران در این هشتک “نارندرا نودی” نخست وزیر هند را مورد خطاب قرار دادند و خواستار تحریم کالاهای هندی شدند.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ، فعالان شبکه های اجتماعی،خشم خود را از توییت منتشر شده توسط نوین کومار جیندال، مسئول رسانه ای حزب بهاراتیا جاناتا در دهلی درباره ازدواج پیامبر اسلام (صلی الله علیه)با عایشه(رضی الله عنها) ابراز کردند.

آنها می گویند این رفتارها،گسترش سیاست نژادپرستانه نخست وزیر نارندرا مودی علیه مسلمانان است.توئیت کنندگان مسلمان در شبکه های اجتماعی، تشدید نفرت علیه اسلام و مسلمانان در هند را محکوم کردند و گفتند که این کشور راه فرانسه و چین را در ترویج اسلام هراسی و خصومت دنبال می کند.

شیخ محمد الصغیر در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: فرانسه با انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز به مقام پیامبر اکرم (ص) اهانت کرد. بخشی از دوستداران وی تصمیم گرفتند محصولات فرانسوی را تحریم کنند،او افزود پاسخ رسمی به دو یا سه کشور محدود شد و اکنون شخصیت های  حزب حاکم در هند در چارچوب سیاست آزار و اذیت مسلمانان از سوی مودی نخست وزیر هند، پیامبر اسلام و همسرش را نفرین می کنند و ما پاسخی به آن نداده ایم.

اتحادیه جهانی حمایت از پیامبر اسلام نیز درخواست عالم محمدحسن الدادو از امت اسلامی را برای حمایت از رسول خدا در شرق و غرب زمین کرد.

در این ابلاغیه از مسلمانان خواسته شده تا می توانند خشم خود را از این اقدام هندی ها ابراز کنند،زیرا سخنگوی رسمی حزب حاکم هند از آبروی رسول خدا(صلی الله علیه) سوء استفاده کرد و به مادرمان عایشه (رضی الله عنها )دشنام داد.

پس از تصمیم گیری برای ممنوعیت حجاب در مدارس و مؤسسات آموزشی هند، تخریب اموال مسلمانان،و رفتارهای خشونت آمیز با مسلمانان که با محکومیت جهان مواجه شد،شاهد افزایش اسلام هراسی در این کشور هستیم.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن