اخبارداخلی

در حوزه تعلیم و تربیت به خصوص سیستان و بلوچستان با جنگ ترکیبی روبرو هستیم

آوای سنت : رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش گفت: در آموزش و پرورش درگیر جنگی ترکیبی و جدی هستیم که طراحان آن اذهان عمومی را هدف قرار گرفته و با سیاه نمایی قصد دارند اقدامات بزرگ انجام شده را کوچک و کم اهمیت جلوه دهند.

صداقت  در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان اظهار کرد: در آموزش و پرورش با جنگ ترکیبی گسترده ای از سوی دشمنان روبرو هستیم؛ از یک سو سعی دارند با عملیات روانی اذهان را از طریق دروغ فریب دهند و در دل ها وحشت بیندازند، از سوی دیگر با جنگ‌ ادراکی، شناخت مردم به خصوص جوانان را هدف قرار داده اند تا با ایجاد خطای محاسباتی، اقدامات مهم را کوچک جلوه دهند و موضوعات کوچک را بزرگ و با اهمیت نشان دهند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت آموزش و پرورش، تصریح کرد: کسانی که نقش آموزش و پرورش را کوچک انگاری می‌کنند، در صف دشمنان هستند.

صداقت، اجرای طرح رتبه بندی معلمان و رسیدگی به ۳۰۰ هزار پرونده اعتراض رتبه بندی، نهایی شدن امتحانات و تاثیر آن در رتبه کنکور و قبولی در دانشگاه در راستای تحقق عدالت آموزشی و همچنین برگزاری آزمون استخدامی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مدارس را از مهمترین و بزرگترین اقدامات انجام شده در سال های اخیر عنوان کرد و گفت: در فرآیند جنگ ادراکی، این اقدامات بزرگ و موثر به چالش کشیده شده و کوچک جلوه داده می‌شوند.

صداقت با بیان اینکه در حوزه تعلیم و تربیت به خصوص استان سیستان و بلوچستان به صورت گسترده با جنگ ترکیبی روبرو هستیم، ادامه داد: سیاه نمایی از وضعیت دانش آموزان، یکی دیگر از عملیات های روانی دشمنان در جنگ ترکیبی است و در تمامی اخبار و محتواهای رسانه ای این جنگ، وجهه معلمان هدف گیری شده است.

وی مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش را افسران خط مقدم این جنگ عنوان کرد و گفت: این عزیزان با ابتکار عمل در کف مدارس از عملکرد معلمان و دانش آموزان در مقابله با هجمه های دشمنان به تولید محتوا بپردازند.

وی با بیان اینکه قهرمان اصلی روایت‌های آموزش و پرورش هر شهرستان و منطقه باید معلمان و دانش آموزان باشند، افزود: در آموزش و پرورش کمیت‌های بزرگی وجود که می‌توان از آن کیفیت تولید کرد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن