گفتگو و مصاحبه

غرب در صدد ترویج فرهنگ برهنگی است

آوای سنت: عضو جماعت تبلیغ اهل سنت جنوب، ترویج برهنگی را محصول نگاه ابزاری سرمایه داری مبتذل غربی به جنس زن خواند.

به گزارش آوای سنت، مولانا جان محمد حوت، در گفتگو با خبرنگار ما، رعایت حجاب و پوشش اسلامی را دستور شرع دین مقدس و یک تکلیف الهی دانست و گفت: تقوا و پرهیزگاری و حفظ پوشش مطابق با آیین قرآن کریم و روش نورانی رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم مختص به زمان عبادت نیست، بلکه باید در همه حالات و لحظات و خصوصا در اجتماعات شئون اسلامی را رعایت کنیم.

اگر بخواهیم خود را در سرما پوشیده داشته و در گرما لباس های نازک و بدن نما بکار بگیریم، مطمئنا در چاه غفلت افتاده و امکان خروج از آن به سهولت ممکن نخواهد بود. اهمیت به حجاب در زمان انبیاء یک یقین و باور قلبی و دلیلی برای ترس از خدای متعال بود. در زمان حضرت عیسی علیه السلام، حجاب به حدی در جامعه فراگیر بود که حتی مردان نیز سرهای شان را بوسیله شال پوشانیده و از برهنه بودن و عریان گشتن شرم می کردند.

مولانا حوت، ترویج برهنگی را محصول نگاه ابزاری مدیران کارخانجات غربی به جنس زن خواند و افزود: تا پیش از اختراع تلویزیون برهنگی در اروپا جرم بود و زنان حق نداشتند به شکل نیمه عریان در انظار عمومی ظاهر شوند. مردم به کلیسا احترام می گذاشتند و به فرزندان شان دعا می آموختند، اما رفته رفته فساد در بطن جوامع شان ریشه دواند و تصاویر زنان و دختران جوان روی جلد محصولات قرار گرفت تا رقابت در تجارت، زن را به صورت ابزار در معرض نگاه عموم قرار دهد. متولیان کلیسا با پول خریداری شدند تا جایی که اکنون کلیساها هیبت و جایگاه شان را از دست داده و امروزه به شکل پاره وقت فعالیت می کنند.

این عضو جماعت تبلیغ جنوب با بیان این مطلب که قداست و شرافت بانوان مسلمان با حجاب معنا پیدا می کند، استفاده ابزاری از زن را عامل فساد و شیوع بسیاری از بد اخلاقی ها توصیف کرد و افزود: پس از به حاشیه رانده شدن کلیسا، مافیای سرمایه داری در غرب، دولتمردان را نیز تتمیع نموده و آنها را مجاب به تصویب قوانینی می کنند که همجنس گرایی از یک عمل شنیع به اقدام عادی در آید. حال آنکه قرآن کریم بانیان فساد پراکنی و همجنس بازان را از اهل جهنم می داند. مردم در غرب کنونی از گذشته خود فاصله گرفته و عمرشان را در کار و تفریح می گذراند. از این رو اعتقادی به معاد و روز حساب ندارند.

مولانا حوت، مافیای سرمایه دار غربی را بزرگترین دشمنان قرآن کریم عنوان کرد و متذکر شد: هدف دشمنان از سوزاندن نسخ قرآنی و توهین به ساحت مقدس رسول خدا تحت حفاظت پلیس برای این است که انجام این قبیل کارها در نزد مسلمانان عادی جلوه کند و متاسفانه تا حدی هم در اهداف خود موفق بوده اند، پس زمانی که قداست دین کم اثر شود، دستگاه سرمایه دار غرب، برهنگی به بهانه دفاع از شعار آزادی را به پهنه سرزمین های اسلامی گسترش خواهند داد.

اگر می بینیم که اکثریت حکام عرب به خفت و خواری کشتار مسلمان در غزه تن می دهند به خاطر دوستی و مراوده با سرمایه داری مبتذل غربی است. اگر مشاهده می کنیم که در خاک سرزمین پیامبر اسلام و صحابه، مجالس آواز، رقص و پایکوبی به اجرا در آمده و به زنان امکان حضور در چنین مجالسی داده می شود به دلیل نفوذ مدیران باشگاه های ترویج برهنگی در ممالک اسلامی است.

این اندیشمند اهل سنت خاطر نشان کرد: هر زمانی که حاکم یک کشور چه مسلمان و یا غیر مسلمان به مرض زیاده خواهی دچار گردد، مسلم بدانید که سرمایه دران غربی از آن استقبال کرده و آنها را تتمیع خواهند کرد تا خواسته های شان را در سرزمین های آنها پیاده نمایند. پس مافیای سرمایه داری به دست نشان دگان خود دستور می دهند تا در یک سو داهیان دین را کشتار نمایند و در سویی دیگر زن را تبدیل به کالا کرده و آن را به استفاده ابزاری می رسانند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن