اخبارخارجی

دیده بان مقابله با اسلام هراسی الازهر، حمله صهیونیست ها به مسجد «السنیه» را محکوم کرد

آوای سنت : دیده بان مقابله با اسلام هراسی الازهر حمله شهرک نشینان به مسجد «السنیه» در الخلیل را محکوم کرد و این حملات را ناشی از سیاست های بدخواهانه رژیم صهیونیستی دانست.

به نقل از صدی البلد، دیده بان مقابله با اسلام هراسی در الازهر، حمله گروهی از شهرک نشینان با سنگ به مسجد السنیه واقع در شهرک قدیمی در منطقه السهله  که منجر به شکسته شدن پنجره‌ها و خسارت به سقف مسجد شد، محکوم کردند.

دیده بان مقابله با اسلام هراسی الازهر همچنین تاکید کرد: تشدید حمله های شهرک نشینان به مساجد در داخل اراضی اشغالی فلسطین، چیزی جز بیان سیاست های افراطی و بدخواهانه رژیم صهیونیستی در برابر مقدسات اسلامی و مسیحی نیست.

این موسسه افزود: این امر به منظور تغییر و یهودی سازی هویت اسلامی در سرزمین های اشغالی صورت می گیرد. از این رو دیده بان از جامعه بین المللی، موسسات و سازمان های حقوق بشری می خواهد که برای پایان دادن به خشونت شهرک نشینان و حملات مکرر آنها به مقدسات اسلامی به ویژه در مسجد الاقصی و مسجد ابراهیمی کاری بکنند.

گفتنی است، شهرک نشینان صهیونیستی شنبه شب به مسجد السنیه واقع در شهرک قدیمی در منطقه السهله و نزدیکی بازار سبزیجات با سنگ حمله کردند که به شکسته شدن پنجره‌ها و تخریب حیاط منجر شد

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن