اخبارخارجی

سیاستمدار اسلام ستیز فرانسوی، مسلمانان الجزایری را تهدید کرد!

آوای سنت : مارین لوپن، رهبر حزب جبهه ملی فرانسه هواداران الجزایری را که در خیابان‌ های پاریس جشن پیروزی بر تیم ملی مراکش برگزار کردند، تهدید کرد.

به نقل از اسپوتنیک عربی، جمعی از هواداران الجزایری که در خیابان‌ های پاریس جشن پیروزی بر تیم ملی مراکش را برگزار کردند و به دنبال این اقدام، مارین لوپن، رهبر حزب جبهه ملی فرانسه با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود، نوشت: «هواداران الجزایر دوباره همه چیز را شکستند و بعد از برد تیمشان در خیابان شانزلیزه به مقامات انتظامی حمله کردند. چهار ماه دیگر پایان این راحتی است، بگذارید خوب بدانند!»

این اسلام ستیز فرانسوی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری فرانسه که در ماه مارس آینده قرار است، برگزار شود،  این گزافه گویی ها را کرد.

بنا بر این گزارش، انتخابات ریاست جمهوری فرانسه سال آینده میلادی عرصه رقابت امانوئل مکرون، رئیس‌ جمهور کنونی فرانسه و مارین لوپن، رهبر حزب جبهه ملی است و انتظار می ‌رود که در انتخابات او این بار پیروز شود.

نظرسنجی‌ ها نشان می‌ دهد که در دور اول رأی‌ گیری شاهد حذف نامزدهای مختلف از طیف های مختلف سیاسی خواهیم بود و انتخابات به دور دوم و رقابت میان مکرون و لوپن کشیده خواهد شد.

مارین لوپن مواضع تندی نسبت به اسلام و مهاجران دارد  و بسیاری از کارشناسان حضور او در صحنه سیاسی فرانسه را زنگ خطری برای اقلیت مسلمان این کشور می دانند.

گفتنی است، بازیکنان تیم ملی فوتبال الجزایر در بازی های یک چهارم نهایی جام جهانی عرب، مراکشی ها را شکست دادند و به دنبال این برد، بازیکنان الجزایری،  پرچم فلسطین را در ورزشگاه قطر به اهتزاز در آوردند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن