اخبارداخلی

فرماندار بانه : ماموستاها مردم را به مشارکت در انتخابات پیش‌رو دعوت کنند

آوای سنت : فرماندار بانه گفت: امسال انتخابات مهمی پیش‌روی کشور است و از ماموستاها انتظار می‌رود نقش خود را برای مشارکت مردم در این عرصه، به خوبی ایفا کنند.

کمال خدری در دیدار صمیمی طلاب و روحانیون شهرستان بانه اظهار کرد: در سال‌های گذشته دولتمردان به خوبی کارهای خود را انجام دادند و در دو سال گذشته قریب یک‌هزار میلیارد تومان پروژه در این شهرستان افتتاح شده است.

وی افزود: مسؤولان با تلاش و پیگیری، فرصتی به نام بازگشایی بازارچه موقت مرزی هنگه‌ژال ایجاد کردند و باید دست به دست هم بدیم تا این کار به درستی مدیریت شود.

وی اضافه کرد: تعداد زیادی فرصت طلب هستند که مدیریت بازارچه را زیر سوال برده‌اند و باید کاری کنیم که این بازارچه بسته نشود و رزق و روزی مردم نباید قطع شود.

وی با اشاره به اینکه امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم، گفت: ماموستا ها و روحانیون باید مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

ماموستاها از نظر جایگاه فرد اول جامعه هستند

امام جمعه موقت شهرستان بانه نیز در ادامه این جلسه گفت: ماموستایان از نظر جایگاه بهترین و در صف اول هستند و باید برای روشنگری مردم و هدایت آنها قدم بردارند.

ماموستایان همیشه در تریبون‌های خود دعوت‌گر حق و حقانیت دین و اسلام بودند و هیچ گاه علیه دولت اسلامی دعوت نکردند و نخواهند کرد.

امام جمعه موقت بانه اضافه کرد: وظایف دولتمردان ایجاد شغل است و امروزه دشمن می‌خواهد در ناحیه اقتصادی به ما ضربه بزند بنابراین می‌طلبد مسؤولان مراقب حق و معیشت مردم باشند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن