اخبارداخلی

ماموستا قادری: اغتشاش و ویرانی مردود است

اعتراض حق قانونی مردم است

آوای سنت : امام جمعه شهر پاوه با بیان اینکه هرگونه اغتشاش و تخریب اموال عمومی از دیدگاه ما مردود است، گفت: مردم پاوه در وقایع اخیر با اعتدال و عقلانیت رفتار کردند.

ماموستا قادری افزود: در اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی اذن و اجازه داده شده که اگر تجمع مردم مخل نظم عمومی نباشند می‌توانند تجمع و ابراز عقیده نموده و مطالب خود را به حاکمیت بگویند. ولی اغتشاش و ویرانی و آتش زدن و کشتن ممنوع و مردود است و مشکلی را حل نخواهد کرد.

به گزارش آوای سنت به نقل از تسنیم امام‌ جمعه پاوه با اشاره به اینکه هرگونه اغتشاش و تخریب اموال عمومی از دیدگاه ما مردود است گفت: طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی اعتراض منطقی پسندیده اما اغتشاش و کشتار و تخریب و بی‌احترامی به هیچ‌وجه مورد قبول نیست.

ایشان با بیان اینکه دشمنان و جهان استکبار در خارج و داخل در خیال‌ واهی خود برای ساقط کردن نظام برنامه‌هایی داشتند بیان کرد: اما مردم بصیر این خیال‌های خارجی و افکار فرصت‌طلب داخلی که درصدد به هم زدن نظام بودند را نقش بر‌آب کردند.

ماموستا قادری افزود: قرآن کریم به مسلمانان می‌فرماید: «واعدوا لهم ماستطعتم من قوه» باید همه شما در برابر دشمن آماده باشید و باید در برابر دشمن با برنامه‌ریزی و آگاهانه عمل کنیم.

وی عقلانیت مردم شهرستان پاوه را در قضایای اخیر ستودنی دانست و گفت: مردم پاوه در جریانات اخیر با اعتدال و عقلانیت حرکت کردند و مسئولان هم به هر شیوه ممکن برای حل مشکلات این مردم که ملتی باوفا هستند، گام بردارند.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: هر چند در بعضی مناطق کردنشین چون کرمانشاه و سنندج اغتشاشاتی کوچک شکل گرفت، اما در جوانرود و مریوان به نسبت جمعیت این اغتشاشات بیشتر نمود داشت.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن