اخبارداخلی

ماموستا ‌رستمی: واژه محرومیت زیبنده ‌کردستان نیست/ ما معادن طلا داریم

آوای سنت : نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اختصاص چندین درصد درآمد مرز باشماق و معادن طلا قروه و سقز به استان، بسیاری از مشکلات کنونی کردستان را برطرف می‌کند.

 ماموستا فایق رستمی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: توسعه، حل مشکلات و رونق تولید و اقتصاد نیازمند تلاش و روحیه جهادی است که امیدواریم مسئولان برای تحقق اهداف شب و روز نشناسند.

وی گفت: واژه محرومیت زیبنده استان کردستان نیست چراکه این استان پر از ظرفیت‌های متعدد نهفته در بخش‌های مختلف بوده که با توجه به آنها و کار و تلاش می‌توان توسعه را فراهم کرد.

دریاچه زریبار مورد توجه قرار گیرد

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر مسئولان به دریاچه زریبار مریوان توجه کنند، مرکز توسعه و گردشگری کشور خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه چند درصد از درآمد مرز باشماق مریوان، معادن طلا قروه و سقز به استان اختصاص یابد، افزود: با این اقدام می‌توان بسیاری از مشکلات کنونی کردستان را برطرف کرد.

ماموستا رستمی مسئولیت را فرصتی ارزشمند در جهت خدمتگزاری مردم دانست و بیان کرد: وقتی مسئولیتی به فردی سپرده می‌شود، در واقع دولت امانت بزرگی به وی سپرده که باید مدیران با امانتداری، تلاش و روحیه جهادی به فکر خدمت به مردم باشند.

کردستان مرکز وحدت و برادری

وی اظهار کرد: این‌روزها استان کردستان به واسطه تلاش مسئولان و همراهی مردم جهت میزبانی از زائران اربعین حسینی آماده شده و مرکز وحدت، اتحاد و برادری شده که این اربعین باعث خیر و برکت و توسعه برای استان شده است.

امام جمعه سنندج خاطر نشان کرد: اربعین حسینی، فرصتی بزرگ برای تحول و توسعه اجتماعی است که می‌توان با توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمت باشکوه، سال به سال به تعدا زائران افزود.

وی در بخش پایانی سخنان خود گریزی به وضعیت کنونی اقتصادی کشور زد و اظهار کرد: امروز مسئله فقر مردم را رنج می‌دهد، رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان خبرگان فرمودند مردم شاید از مشکلات ناراحت نباشند بلکه از تبعیض ناراحتند و اینکه جوانان باید مورد توجه قرار گیرند.

دولت برای جوانان شغل ایجاد کند

ماموستا رستمی تاکید کرد: دولت با ایجاد کارخانجات، برای جوانان کردستانی شغل ایجاد کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایران اسلامی از هیچ لحاظی کمبود نداشته و نظیر آن در دنیا نیست، یادآور شد: نظام‌ جمهوری اسلامی بر پایه ۴ رکن “مشورت، مساوات، عدالت و توسعه” بنا شده و مردم سالاری در آن حاکم است. با تلاش و روحیه جهادی تحریم‌ها را باید خنثی کرد./تسنیم

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن