اخبارداخلی

ماموستا ‌رستمی : کردستانی‌ها هیچ‌گاه دنبال ناامنی نیستند

آوای سنت : نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کردستانی‌ها هیچ‌گاه دنبال ناامنی نیستند اما انتظار می‌رود که مسئله معیشت و گله‌مندی مردم از گرانی برطرف شود.

 ماموستا فایق رستمی در همایش پرچمداران دین و اندیشه که توسط سپاه در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در این شهر برگزار شد، با بیان اینکه اسلام برای انسانیت ارزش و کرامت قائل است، اظهار داشت: دشمنان بین مذاهب اسلامی تفرقه ایجاد کرده تا سرمایه‌های ممالک را به غارت ببرند.

وی دین اسلام را مدافع و حامی مظلومان و مبرا از هر گونه خشونت، تفرقه، اختلاف و تبعیض خواند و گفت: آیا تمدن دنیای کفر، عقلانیت است یا تجاوز، تبعیض، نژادپرستی و سر بدین انسان‌ها؟ اسلام، دین آشتی و مهربانی است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل بیش از ۵۰ کشور دنیا با اتحاد و ایمان به میدان نبرد رفته و از شرف، کرامت، حیثیت و امنیت دفاع کردند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به وضعیت کنونی جامعه اشاره کرد و افزود: گرانی اجناس پشت مردم را شکسته است، جوانان چشم‌انتظار مسئولان هستند، باید برای آنان شغل و مسکن ایجاد شود.

ماموستا رستمی بیان کرد: علما می‌توانند واقعیات و اوضاع کنونی جامعه را بازگو و تبیین کرده و از مسئولان مطالبه‌گری کنند.

وی اظهار کرد: باید با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب را برای نسل‌های جوان تبیین کنیم. نادیده گرفتن اقدامات انجام شده نظام در کردستان بی‌انصافی است. در همه حوزه‌ها شاهد خدمت‌رسانی هستیم.

امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه کردستانی‌ها هیچ‌گاه دنبال ناامنی نیستند، خاطر نشان کرد: مردم کردستان در راه انقلاب بیش از ۱۰ هزار شهید و جانباز تقدیم انقلاب کرده اما انتظار می‌رود  دولت کاری کند که گله‌مندی مردم از مسئله گرانی برطرف شود. تا کی باید مسئله معیشت علما پیگیری نشود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: هفته گذشته دو نشست با حضور رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور در نشست با علمای سراسر کشور برگزار و مباحث مهمی در رابطه با رفع مشکلات گرانی مطرح شد./تسنیم

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن