اخبارخارجی

ماهر زین در جمع زلزله‌زدگان ترکیه غذا توزیع کرد

آوای سنت : ماهر زین خواننده مسلمان لبنانی سوئدی در فعالیت‌های کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان و کار توزیع غذا بین آنها شرکت کرد.

به نقل از TRT، این خواننده مسلمان که از روز اول زلزله تقریباً هر روز خواستار حمایت از ترکیه شده است، به همراه مؤسسه خیریه بریتانیایی سلام (Salaam Charity) در منطقه زلزله‌زده غذا توزیع کرد.

این هنرمند مشهور که تصاویری از فعالیت‌های خیریه خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است، گفت: به استان قهرمان مرعش و یکی از شهرهای زلزله‌زده آمدیم. سعی می‌کنم خرابی‌های اینجا را به شما نشان دهم. اما این کار به وسیله دوربین زیاد هم ممکن نیست. کارهایی که ما اینجا انجام می‌دهیم، کارهای کوچکی هستند. فکر می‌کنم بسیار ضروری است. از همه شما برای حمایت‌تان تشکر می‌کنم. با حمایت‌های شما می‌توانیم این کمک‌ها را انجام دهیم.

زین با اشاره به اینکه در مرکز شهر هستند و بسیاری از ساختمان‌ها ویران شدند، گفت: اینجا کانون زلزله بزرگ است. صدها هزار نفر بی‌خانمان شدند. باید تا جایی که می‌توانیم کمک کنیم.

زمین لرزه‌های ۷,۷ و ۷.۶ ریشتری که از آن به عنوان فاجعه قرن یاد می‌شود، هفته گذشته در قهرمان‌مرعش رخ داده و تحت تأثیر قرار دادن ۱۰ استان باعث جان باختن هزاران نفر شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن