اخبارداخلی

محکومیت هتک حرمت پبامبر از طرف حوزه علمیه مظهر التوحید تایباد

بسمه تعالی

بار دیگر جریان کفر و نفاق به رهبری آمریکای جنایتکار ،هجومی ناجوانمردانه برعلیه حق و عدالت اخلاق و انسانیت آغاز نمودند و این بار با اقدامی ناپسند و تکرار حرکت توهین آمیز به مقدسات مسلمانان با بازنشر کاریکاتوراهانت آمیز علیه پیامبر اسلام وتوهین به کلام الهی قرآن کریم و به بهانه آزادی بیان توسط نشریه فرانسوی شارلی ابدو  قلب بیش از یک میلیاردوهفتصد میلیون مسلمان را در اقصی نقاط جهان جریحه دار نموده اند .

بدون شک این حرکت شیطانی که از چند سال قبل شروع شده است در مسیری تاریک قدم گذاشته وبه گمان اینکه می توانند خورشید عالم تاب حضرت محمد (ص) راخاموش کنند اما نمی دانند که وعده الهی برآنست که اسلام به عنوان آخرین وبهترین وکاملترین دین انسان ساز آسمانی تمام جهان را فراخواهد گرفت .

جهان کفر تا کنون دوازده کاریکاتور توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام نشرنموده اند . و اولین بار در سال ۲۰۰۵میلادی توسط یک روزنامه دانمارکی ودرسال ۲۰۰۶ توسط مجله فرانسوی شارلی ابدو چاپ و منتشر گردیده است .

لذا ما جامعه مدرسین و طلاب حوزه علمیه مظهرالتوحید تایباد حرکت زشت نشریه فرانسوی شارلی ابدو که باحمایت کشورهای غربی صورت گرفته است رامحکوم کرده و اعلام می کنیم که این حرکت زشت و تکرار این عمل وقیح کینه توزان ضداسلامی نشان از عمق عناد و کینه شرارت بار دستگاههای سیاسی وفرهنگی دنیای غرب بااسلام وجامعه اسلامی بوده و جهان کفر با سکوت خود و تایید این عمل ناپسند در اندیشه تضعیف اسلام وجامعه اسلامی وجنگ بین ادیان ومذاهب می باشند و ازطرف دیگرنشان ازفریبکاری مدعیان حقوق بشر درتمامی عرصه ها بویژه ادیان الهی را دارد.

بنابراین برتمام امت اسلامی واجب است تا با اتحاد و انسجام اسلامی بیداری و مقاومت بر ضد حرکتهای جنایتکارانه آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل جلوی اهانت به مقدسات اسلامی وعلی الخصوص اسوه تقوی و اخلاق حضرت محمد (ص) راگرفته و نگذارند تابا ادامه این توهینها پروژه اسلام هراسی خود را اجراکرده و چهره غیرواقعی از اسلام وقرآن و پیامبر اسلام رابه نمایش بگذارند .

درپایان از رهبر معظم انقلاب ومسئولین کشورعزیزمان ایران می خواهیم تا با تدابیر خردمندانه روحیه استکبارستیزی را در جامعه تقویت نموده و با عزمی راسخ و تلاشی مضاعف درجهت محقق شدن وعده الهی که نابودی ظلم درجهان هستی است گام بردارند وبدانند که مردم مسلمان ایران بویژه اهل سنت برای نابودی کفر واسرائیل غاصب همواره پشتیبان نظام اسلام خواهند بود . ان شاءالله .

عبدالباری صالحی
مدیرحوزه علمیه مظهرالتوحید تایباد

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن