اخبارخارجی

مسدود شدن حساب یک سوری در آمریکا بخاطر کمک به زلزله زدگان

آوای سنت : حساب یک خانم جوان سوری در آمریکا که برای خانواده زلزله زده خود کمک جمع آوری کرد مسدود شد.

وب‌سایت معروف آمریکایی GoFundMe حساب کمک های مالی این زن سوری را که کمپینی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای برادر و اعضای خانواده‌اش که در زلزله ویرانگر آسیب دیده‌اند،راه اندازی کرد مسدود نمود.دلیل این وب سایت تبعیت از تحریم‌های اعمال شده آمریکا علیه سوریه است.

شیما خیاط،زن جوان سوری،نسخه‌ای از ایمیلی را که روز پنجشنبه از وب‌سایت کمک‌های مالی آمریکا دریافت کرده بود،درحساب توییتر خود به نمایش گذاشت و گفت اینگونه از دلیل بستن حساب خود مطلع شد.

در این نامه آمده است ما به عنوان یک شرکت آمریکایی،ملزم به پیروی از شرایط و الزامات خدمات پرداخت و قوانین قابل اجرا هستیم،ازجمله قوانینی که توسط وزارت خزانه داری ایالات متحده تنظیم شده است،که اجازه نمی دهد خارج از این شرایط،برای کمک های مالی اقدام شود.به همین دلیل،به اطلاع شما می رسانیم که حساب شما به دلیل تحریم ها بسته شده است.

شیماخیاط از این تصمیم ابراز نارضایتی کرد و نوشت:از این موضوع منزجر و عصبانی هستم.کمپین کمک مالی برای برادرم و خانواده‌اش که در زلزله سوریه آسیب دیده‌اند راه‌اندازی کردم، اما حسابم را به‌طور کامل بستند،آنها به هیچ کسی اجازه نمی دهند به سوریه کمک کند.

حساب این دختر سوری در شرایطی مسدود شد که وزارت خزانه داری آمریکا مجوزی ۱۸۰ روزه مبنی بر امکان ورود کلیه کمک های بین المللی برای امدادرسانی به زلزله زدگان،که پیش از این به سبب تحریم های آمریکا ممنوع بود صادر کرد.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن