مناطق و پراکندگی

فرمان عفو رهبری وحدت و انسجام ملی را تقویت کرد

آوای سنت: امام جمعه اهل سنت بیرجند عفو اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری را اقدامی تاثیرگذار و موجب تقویت و همبستگی ملی دانست.

به گزارش آوای سنت، مولانا غلام حیدر فاروقی همزمان با فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن گفت: از رهبر معظم انقلاب تشکر می کنیم که با درایت و دلسوزی و بصیرت، تعداد زیادی از جوانان را مورد عفو و بخشش قرار داده و مورد خوشحالی و دلگرمی خانواده ها گردیدند.

جوانانی که بر اثر تبلیغات سوء دشمنان و فضای آلوده مجازی دست به اعمال نادرستی زده و مرتکب قتل و تخریب اموال عمومی شده بودند. لذا عفو مقام معظم رهبری اقدامی تاثیرگذار بین مردم و باعث وحدت و انسجام بیشتر می شود.

مولانا فاروقی در این بیان خاطر نشان کرد: ما از مسئولین تقاضا داریم فرامین رهبری را ملاک خود قرار داده و همه بازداشت شدگان را مورد عفو قرار بدهند در حقیقت جوانان امروز، مدیران و سازندگان آینده کشور هستند و با عفو و گذشت که از اخلاق بارز نبی مکرم اسلام صلی الله علیه واله وسلم می باشد، جوانان را به مسیر اصلاح برسانیم‌. در طول سال های جنگ تحمیلی جوانان شیعه و سنی در کنار یکدیگر برای کشور خون دادند و از مرز و بوم کشور دفاع کردند.

مدیریت حوزه علمیه الصدیق بیرجند همچنین با اشاره به دستاوردهای به دست آمده اظهار داشت: طی چهل و چهار سال گذشته پیشرفت های چشم گیری در عرصه های نظامی، فرهنگی و علمی داشتیم. لازم است در زمینه اقتصادی هم مسئولین تدبیر اندیشیده و راه کارهای موثر را بکار بگیرند تا مردم نسبت به معیشت آسایش کافی داشته باشند.

مولانا فاروقی تاکید کرد: تقویت اتحاد و انسجام جزئی از اهداف انقلاب اسلامی است و یکی از اهداف دشمن، ایجاد اختلاف و تفرقه بین قومیت ها و مردم می باشد، لذا باید با حضور خود در کلیه عرصه های میدانی که سبب تقویت اتحاد و همدلی می شود. ، توطئه هایی که دشمنان را خنثی کرده و شکست دیگری را برای شان رقم بزنیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن