اخبارداخلی

نخستین پرواز بازگشت حجاج سیستان و بلوچستان ۶ مرداد انجام می‌شود

آوای سنت : مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: نخستین پرواز بازگشت حجاج این استان از سرزمین وحی ششم مردادماه در فرودگاه بین المللی زاهدان انجام می‌شود.

 علی جزینی زاده در جلسه هماهنگی پروازهای برگشت حجاج سیستان و بلوچستان که با حضور معاون امنیتی و انتظامی استانداری برگزار شد از آمادگی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای مدیریت عملیات بازگشت حجاج بیت الله الحرام سیستانی و بلوچستانی به فرودگاه زاهدان خبر داد و گفت: تمامی واحدهای خدمات رسان فرودگاه زاهدان آمادگی لازم را در خصوص ارایه تسهیلات مطلوب به حجاج و مستقبلان دارند.

وی افزود؛ اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان با نظارت مستمر بر عملکرد عوامل دست اندرکار حج، بدنبال رفاه و رضایتمندی حجاج  است.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته،اظهارداشت: سیاستگذاری ما برای استقبال از ورود حجاج بکارگیری نیروهای کارآمد و باتجربه، کاهش زمان ایستایی در گیت های گذرنامه، مدیریت ترافیک مبادی ورودی و خروجی، آماده سازی پارکینگ خودروها، افزایش دستگاه ها و گیت های نظارتی، افزایش خدمات رفاهی، تسهیل در تردد خودروی زائران و مستقبلان؛ جانمایی علایم و تابلوهای راهنما و بنرهای اطلاع رسانی در مسیر دسترسی فرودگاه و ترمینال پروازهای ورودی خارجی، افزایش چرخ دستی ها، بروزرسانی امکانات و ظرفیت ها، و همچنین آموزش کارکنان خواهد بود و امیدواریم مطالبات حج گزاران را به بهترین شکل ممکن برآورده کنیم.

به گزارش ایرنا یک‌هزار و ۵۶۲ زائر سیستان و بلوچستانی بیت الله الحرام در حج تمتع ۱۴۰۱؛ در قالب ۱۳  کاروان در تاریخ‌های۶ و ۷ مردادماه وارد فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان خواهند شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن