اخبارداخلی

نماینده سراوان بر پیگیری حوادث مرزی تاکید کرد

دکتر ملک فاضلی مردم را به خویشتن داری دعوت کرد

آوای سنت: نماینده سراوان بر عزم جدی خود در پیگیری جنبه های مختلف حادثه مرزی اخیر در منطقه سراوان تاکید کرد.

به گزارش آوای سنت، دکتر ملک فاضلی در خصوص وقایع پیش آمده در نقطه صفر مرزی پاکستان گفت: حادثه جانگاهی که در روز چهارم اسفندماه که در منطقه صفر مرزی “بم پشت” اتفاق افتاد، متاسفانه باعث جان باختن تعدادی از بهترین عزیزان و همچنین زخمی شدن تعدادی دیگر شده است که بدینوسیله این پیشامد را تسلیت عرض کرده و از برادران عزیز خودم تمنا می کنم که از خودشان صبر و بردباری نشان بدهند.

وی در این باره افزود: اینجانب بنا بر حسب وظیفه به فوریت از جریان مطلع شده و موضوع را با مسئولین شهرستانی ،استانی و همچنین مقامات کشوری پیگیری کردم. صحبت هایی با فرماندار شهرستان های سراوان و به علاوه سیب و سوران و مسئولین سپاه استان داشته و جلسه ای نیز با دکتر قالیباف برگزار کردم. روز گذشته هم با دکتر امیری معاونت محترم رئیس جمهور گفتگو کرده و درخواست پیگیری موضوع را دادم تا حادثه اخیر در هیات دولت مورد بررسی قرار بگیرد. طبعا خود اینجانب هم جریان پیش آمده را سخت پیگیری کرده و امیدوارم از این پس، حوادث مشابه دیگری در منطقه سراوان روی ندهد. امید می رود مرز با تمامی خاصیت هایش مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته و طوری نباشد که تنها عده ای خاص از آن بهره مند گردند.

ملک فاضلی عنوان نمود: مزایای اندک مرز می بایست بین همه مردم حوزه انتخابیه و به خصوص مرزنشینان به صورت عادلانه و صحیح توزیع گردد. از مردم عزیز می خواهم آرامش خودشان را حفظ کرده و به بنده به عنوان خادم ملت که وظیفه رسیدگی به مشکلات و مسائل پیش آمده را دارم، فرصت دهند تا به بررسی دلایل و جزئیات مسئله بپردازم. هرگز نگذاریم تا عده ای بدخواه که تمایلی به حل شدن مشکلات مردم ندارند، از موضوع پیش آمده سواستفاده کنند.

بنابراین گزارش دفتر نماینده سراوان نیز طی اطلاعیه ای چنین نوشت: بحران دارای ابعاد مختلفی است که باید همه جوانب توسط دستگاه های امنیتی بررسی شود و قطعا با کسانی که قانون شکنی کردند برخورد خواهد شد.

درهمان ساعات اولیه حادثه تیراندازی، نماینده مردم شریف طی جلسه طی برگزاری جلسه با رئیس مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین  پیگیر ماجرا شده است. این ماجرا دارای ابعاد مختلفی است که به زودی توسط نیروهای امنیتی بررسی و به مردم اطلاع داده خواهد شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن