اخبارخارجی

هزینه حج در سال ۱۴۰۱ اعلام شد

شاید امسال آخرین حج ارزان باشد!

آوای سنت : رئیس سازمان حج و زیارت با اعلام اینکه میانگین رقم پرداختی حج امسال ۳۷ میلیون تومان است، گفت: نخستین کاروان حج تمتع ۲۳ خرداد اعزام می‌شود.

سیدصادق حسینی اظهار کرد: دولت عربستان سهمیه ۸۵۰ هزار نفری را به مجموع کشورها تخصیص داده که شامل ۴۵ درصد سهمیه دوره‌های گذشته است و این رقم برای ایران شامل حدود ۳۹ هزار زائر می‌شود.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: عربستان ۱۰ نوع واکسن مجاز را اعلام کرده که دو نوع آن در فهرست واکسن‌های کشور ما موجود است و شامل آسترازنکا و سینوفارم می‌شود.

متقاضیان می‌توانند با دو دز واکسنی که شامل واکسن‌های اعلام شده است نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. شرط دیگر عربستان برای پذیرش زائر ارائه تست منفی ۷۲ ساعت قبل از اعزام است.

با توجه به تعیین شرط سنی از سوی عربستان، افراد بالای ۶۵ سال در اولویت سال بعد خواهند بود و مطمئن باشند نوبت‌شان محفوظ خواهد ماند. وی افزود: نخستین اعزام کاروان حج ۲۳ خرداد و آخرین پرواز از عربستان به ایران ۷ مرداد خواهد بود.

شاید امسال آخرین حج ارزان باشد!

رئیس سازمان حج و زیارت: شاید امسال آخرین حج ارزانی باشد که در پیش داریم و اگر فردی منصرف شده و وجه خود را پس بگیرد معلوم نیست چه زمانی و با چه هزینه‌ای می‌تواند در سالهای بعد به حج مشرف شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن