اخبارخارجی

همه مخالفان اسلام آن را “دین تروریست”معرفی می‌کنند

آوای سنت : «مارک» صاحب یک شرکت حمل و نقل عمومی در فرانسه است که پس از تشرف به اسلام، نام خود را به «عبدالکریم» تغییر داده است.

وی به تشریح چگونگی تشرف خود به دین اسلام پرداخت و گفت: من در ابتدا به ادیان آسمانی اعتقادی نداشتم، اما به وجود خداوند ایمان داشتم.

عبدالکریم، علت مسلمان شدن خود را مخالفت با این دین در کشورهای اروپایی دانسته و اظهار کرد: «من در پی یافتن علت دشمنی با اسلام در جوامع اروپایی و زوایای پنهان آن بودم. بنابراین پس از آشنایی با این دین متوجه شدم که اسلام تنها دینی است که آغوشش به روی همگان باز است و دیگر ادیان را به رسمیت شناخته است، با این وجود همه مخالفان اسلام آن را «دین تروریست» معرفی می‌کنند».

این زائر فرانسوی در ادامه گفت: با خود عهد بستم و تصمیم گرفتم که با اسلام آشنا شوم و پس از آشنایی با دوستان مسلمانم، اسلام را دین حق یافتم و به این نتیجه رسیدم که مخالفان با مخدوش‌کردن چهره اسلام، در صدد جلوگیری از گسترش این دین در اروپا هستند.

این مسلمان فرانسوی درباره ذکر شهادتین و تشرف به اسلام بیان کرد: «من ۶ سال پیش به یکی از دوستان مسلمان خود خبر دادم که می‌خواهم مسلمان شوم و با یکدیگر به یکی از مساجد فرانسه رفته، وضو گرفته و با ذکر شهادتین به دین اسلام مشرف شدم و پس از آن احساس عجیبی داشتم که تا پیش از این هرگز تجربه نکرده بودم. نخستین شب پس از مسلمان شدن، با آرامش و اطمینان مثال‌زدنی خوابیدم و از خداوند خواستم مرا در این راه ثابت قدم داشته و در حال مسلمان شدن از دنیا بروم».

عبدالکریم درباره واکنش خانواده وی نسبت به اسلام‌شدنش گفت: «مادرم از این مسئله شگفت‌زده شد، اما مانع من نشد؛ زیرا وی به وجود ادیان آسمانی اعتقاد داشت و به من گفت که تو در این موضوع مختار و در آنچه انتخاب کرده‌ای، آزاد هستی».

وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از ادای فریضه حج تمتع گفت: پس از انجام حج، دانش من از اسلام بیشتر شد و معنویت موجود در حج و مشاعر مقدسه مرا تحت تأثیر خود قرار داد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن