اخبارداخلی

پنج کاروان از کرمانشاه عازم سفر معنوی حج عمره می‌شوند

آوای سنت : مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: پنج کاروان با ظرفیت ۵۳۶ نفر از این استان به سفر معنوی حج عمره اعزام خواهند شد.

سعید کریمی‌خو، مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: ابتدا قرار بود ۲ کاروان از کرمانشاه به حج عمره اعزام شود که به پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته دو کاروان دیگر هم اضافه شد.

وی، از اختصاص یک کاروان دیگر از امروز (۱۷ دی‌ماه) به ظرفیت ۹۰ نفر دیگر خبر داد و افزود: یک کاروان دیگر با ظرفیت ۹۰ نفر برای زائرین اهل سنت به کرمانشاه اختصاص یافته که زائرین می‌توانند برای نام‌نویسی در این کاروان از ساعت ۱۵ امروز به سایت omreh.haj.ir مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تعداد کنونی کاروان‌های اعزامی از کرمانشاه به حج عمره را پنج کاروان(سه کاروان اهل سنت و دو کاروان شیعه) به ظرفیت ۵۳۶ نفر عنوان کرد.

وی تاریخ اعزام نخستین پرواز و اعزام کاروان‌های اعزامی کرمانشاه به حج عمره، ۱۴ دی ماه‌جاری اعلام کرد و افزود: اعزام روزهای ۱۴ و ۱۵ دی‌ماه با توجه به اینکه پروازها انجام نشد، به تأخیر افتاده که با به جریان افتادن پروازها زمان اعزام اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن