گفتگو و مصاحبه

هدف غرب از ایجاد داعش تخریب چهره اسلام است

آوای سنت: کارشناس ارشد دعوت و تفکر اسلامی جامعه النور اهل سنت مشهد، هدف دشمن از تاسیس گروه داعش برای معرفی اسلام به عنوان دین ترور و خشونت را طرحی شکست خورده خواند.

به گزارش آوای سنت، مفتی محی الدینی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهداف دشمنان اسلام در خصومت و سیاست های کینه توزانه با پیروان نبی مکرم صلی الله علیه و آله وسلم و به خاک و خون کشیدن مردم بیگناه دانست و گفت: همه ما شاهد بودیم که سرسپردگان غرب در اقدام تروریستی اخیر خود چگونه با روش های بیرحمانه و صفاکانه و با کمک سرویس های امنیتی و استکبار جهانی خصوصا رژیم منحوس صهیونیستی، عده ای از مردم بی گناه را در جریان مراسم گرامیداشت یاد سردار سلیمانی به شهادت رسانده و ثابت کردند که به هیچ قانونی از قوانین انسانی پایبند نیستند. دشمن با تاسیس گروه داعش قصد داشت چهره ای افراطی از اسلام را به نمایش بگذارد، حال آنکه این توطئه شکست خورده است و همه دنیا می دانند که داعش، دست پرورده ای بیش نمی باشد.

مفتی محی الدینی در شرح آیه سوره آل عمران اظهار داشت: سستی نکنید و اندوهگین نباشید، زیرا که اسلام پیروزمند ترین و بزرگترین دین در دنیا است. اخراج مفتضحانه لشکر کفر از افغانستان و عراق و عملیات باشکوه طوفان الاقصی که صهیونیسم بین المللی را به زانو در آورد، مثال های روشنی از تاثیرات ایمان به قرآن در دل های امت بیدار و بویژه در میان برادران لبانی، سوری و یمنی می باشد. لذا دشمن دست به عملیات های تروریستی می زند تا به هیبت گذشته خود باز گردد، لیکن این تصور، یک خواب و خیالی بیش برای آنها نخواهد بود. بدانیم که امروز دشمن در احیای آبروی از دست خود دست و پا می زند و می کوشد تا خواسته هایش را به مسلمانان مبارز تحمیل کند.

کارشناس ارشد دعوت و تفکر اسلامی جامعه النور الاسلامیه العالمیه اهل سنت مشهد، تنها هنر دشمن را در کشتار زنان و کودکان بی دفاع ممالک اسلامی از جمله غزه و لبنان عنوان کرد و افزود: کشتار هزاران زن و کودک بی گناه در فلسطین دلیل این ادعا است که استکبار جهانی به احدی از مسلمانان ترحم نمی ورزد. رژیم غاصب صهیونیستی حقارت شکست از نیروهای مقاومت را بر سر مردم مسلمان فلسطین خالی کرده و بوسیله بمب های ویرانگر غربی ها، غزه را به صورت یک ویرانه درآورده است.

مفتی محی الدینی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی داعش در کرمان یادآور شد: بلای امت باید از ریشه خشکانیده شود. سربازان غاصب صهیونیستی مسجدالاقصی را تحت محاصره خود قرار داده و از حدود امن الهی بر علیه اسلام برنامه ریزی می کند، اما متاسفانه کشورهای عربی منطقه که خود را به انواع و اقسام سلاح ها مجهز کرده اند در برابر این هجمه، جز سکوت چیزی نمی دانند. سکوتی که در واقع نوعی تبعیت از ظلم مظالم می باشد. غاصبانی که قرآن از آنها به عنوان دشمنان مسلمانان یاد کرده است.

اعراب در حالی خود را جزو قدرت های منطقه می دانند که حرمت زن مسلمان در فلسطین شکسته می شود! جوانان فلسطینی با چوب و سنگ در برابر سربازان تا بن مسلح دفاع می کنند و در سمت دیگر سران عرب در خواب غفلت بسر می برند! در کشور سوئد قرآن کریم را به آتش کشیده و به ساحت پیامبر جسارت می ورزند، اما هیچ بیانیه محکومیت از طرف سران عرب شنیده نمی شود! بی شک آنها بابت این همه بی تفاوتی خود در روز قیامت ملامت خواهند شد.

پس وظیفه ما این است که از غفلت بیدار شده و بیداری اسلامی را در کانون خانواده و جامعه ترویج بخشیم. دشمن را به اطرافیان خود بشناسانیم. مومن واقعی باشیم تا بی درنگ طلسم خوف شکسته شود. تا مادامی که دنیا بر مدار زمین می چرخد گردن حق در برابر باطل استوار خواهد ماند. دعای امت به درگاه خدای متعال این است که جبهه حق را در کارزار مبارزه با باطل به پیروزی نائل گردانیده و ریشه رژیم منحوس غاصب را برای همیشه خشک بگرداند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن