اخبارداخلی

کاروان حج عمره کردستان ۳۰ بهمن راهی عربستان می‌شود

آوای سنت : مدیرکل حج و زیارت استان کردستان گفت: کاروان حج عمره استان ۳۰ بهمن ماه امسال با ظرفیت ۹۰ نفر راهی عربستان می‌شود.

کاوه شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌ها و تمهیدات به عمل آمده برای از سرگیری اعزام هموطنان گرامی به سفر زیارتی عمره مفرده بعد از وقفه بیش از هشت ساله، کاروان حج عمره استان ۳۰ بهمن ماه امسال با ظرفیت ۹۰ نفر راهی عربستان می‌شود.

وی افزود: کاروان اعزامی شامل اولویت‌های یک تا ۱۵۰ است که از ایستگاه پروازی تهران به مقصد جده اعزام می‌شوند.

وی یادآور شد: دارندگان کارت‌های ثبت نامی اولویت یاد شده در صورت تمایل به تشرف باید از هم‌اکنون نسبت به تهیه گذرنامه بین‌المللی معتبر دارای هفت ماه اعتبار از زمان اغزام باشند.

مدیرکل حج و زیارت کردستان اضافه کرد: برای دارندگان کارت‌های ودیعه گذاری عمره مفرده این امکان فراهم است که با کد دستوری #۶۴۵۱۱*۴* از طریق تلفن همراه و یا مراجعه به بخش «استعلام اولویت‌های عمره و مفرده» در پورتال سازمان حج و زیارت به نشانی www.haj.ir از اولویت تشرف خود مطلع شوند.

شیرزادی گفت: در صورت عدم تکمیل ظرفیت‌های موجود به ترتیب از سایر اولویت‌ها برای ثبت نام فراخوان به عمل می‌آید و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۹-۳۳۲۲۴۲۸۵ می‌توانند تماس بگیرید.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن