اخبارخارجی

گزارش الجزیره از افزایش گرسنگی اقشار پایین در بریتانیا

آوای سنت : بزرگترین شبکه بانک‌های موادغذایی دربریتانیا فاش کردکه تعداد بسته‌های غذایی توزیع شده در این کشور، با ۳۷ درصد افزایش به رکورد ۳ میلیون بسته درسال منتهی به مارس رسید.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ، این مرکز درباره دلیل این افزایش گفت تعداد فزاینده ای از مردم به دلیل بحران هزینه های بالای زندگی در رنج و سختی هستند.

تراسل تراست که از ۱۳۰۰مرکز بانک غذا درسراسر بریتانیا پشتیبانی می کند،روز چهارشنبه گفت که بیش از یک میلیون بسته غذایی به کودکان تحویل داده شده است.

این سازمان افزود درطول یک سال۷۶۰۰۰۰ نفر برای اولین بار به بانک های مواد غذایی این بانک مراجعه کردندکه افزایشی ۳۸ درصدی درسال را نشان می دهد.این آمارشامل افزایش بی‌سابقه‌ای درتعداد افرادی است که شغل دارند اما دیگر نمی‌توانند بین درآمد پایین و هزینه‌های بالای زندگی تعادل ایجاد کنند.

بریتانیایی ها بیش از یک سال است که به دلیل تورم بالا که ازافزایش دستمزدها برای تقریبا همه کارگران پیشی گرفته،رنج می برند.

داده های رسمی منتشر شده درهفته گذشته نشان دادکه تورم قیمت مصرف کننده در بریتانیا درماه مارس به ۱۰.۱ درصد کاهش یافته است،با این حال،قیمت مواد غذایی ونوشیدنی‌های غیرالکلی درماه مارس نسبت به سال قبل ۱۹.۱درصد افزایش یافت که این عدد بیشترین افزایش را از آگوست ۱۹۷۷ نشان می‌دهد.

براساس داده ها،قیمت موادغذایی درماه آوریل ۱۷.۳ درصد افزایش یافت.شبکه تراسل تراست اعلام کردکه تعداد بسته های غذایی توزیع شده در سال منتهی به مارس دو برابر میزان توزیع سالانه بانک های مواد غذایی در ۵ سال پیش است.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن