اخبارداخلی

‍ کرونا سه برادر پاوه ای را به کام مرگ کشاند

آوای سنت : انتشار خبر فوت سه برادر پاوه ای در کامیاران به دلیل بیماری کرونا در دیار غربت چنان سنگین و سوزناک بوده که تنها باید صبر را از آستانش طلبید تا تعدیلی بر این بار گران گردد.

?مرحوم #علیرضا_بهرام‌میرزایی که کارمند امور صنفی کامیاران، متاهل و دارای دو فرزند دختر بود، در تیر ماه سال جاری به کرونا مبتلا می شود و بعد از چندی درتاریخ یازدهم تیرماه ۹۹ متاسفانه جان به جان آفرین تسلیم می کند

?برادران به سوگ می نشینند وگاه وبیگاه سر مزار حضور به هم می رساندند تا از عزیز ازدست رفته خویش یادی کرده باشند. اگرچه چهار ماه از این واقعه تلخ سپری گردید اما این ویروس کماکان دربین خانواده در جریان بوده تا اینکه دو برادر دیگر که آنها نیز متاهل اند به این بیماری مبتلا می شوند.

?مرحوم #فلاح_بهرام‌میرزایی وی نیز که کارمند بنیاد شهید کامیاران بوده متاهل ودارای دو دختر ویک پسر می باشد، این عزیز نیز متاسفانه در روز یازدهم آبان ماه سال جاری دراثر این بیماری فوت می نماید ودر همانجا مدفون می گردد.

?مرحوم #صباح_بهرام‌میرزایی کارمند فرمانداری کامیاران ومتاهل ودارای چهار فرزند «سه دختر ویک پسر» نیز به فاصله یک روز «۹۹/۰۸/۱۲» از فوت برادر خویش مرحوم، فلاح، جان به جان آفرین تسلیم می کند و داغی بزرگ برای این خانواده و دیگر وابستگان وآشنایان برجای می گذارد/پاوه پرس

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن